Gå til innhold

Blackstone vinterstøvler, verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde noen lave boots i dag, svarte.

Foret og sikkert varme til vinteren også.

Så prisen 2300-

Noen som har erfaringer med merket, er det gode støvler?

Anonymous poster hash: f155f...d22

Fortsetter under...

Skrevet

Aldri hørt om merket før. Googlet det. Veldig mange fine sko, men aner ikke om de er bedre enn rimeligere varianter... 

Anonymous poster hash: 0a5e8...774
Skrevet

Fine sko, hadde heller ikke sett dem før :) Kan derfor ikke si noe om kvalitet, men generelt synes jeg man får hva man betaler for når det gjelder sko. Kjøpte nettopp et par sandaler til nesten 2000, og vet at ryggen vil ha stor glede av dem :) Jeg kjøper egentlig aldri billige sko, godt fottøy er så viktig. 

Skrevet

Fine sko, hadde heller ikke sett dem før :) Kan derfor ikke si noe om kvalitet, men generelt synes jeg man får hva man betaler for når det gjelder sko. Kjøpte nettopp et par sandaler til nesten 2000, og vet at ryggen vil ha stor glede av dem :) Jeg kjøper egentlig aldri billige sko, godt fottøy er så viktig. 

Kjøper heller aldri billige sko, F O.

Men dette er ikke typ ecco sko så om de er gode å gå i på sikt er jeg mer usikker på.

Veldig solide sko da.

Skrevet

Hm, nei da får vi se om det dukker opp noen som vet. De ser i alle fall både fine og gode ut :) 

Anonymous poster hash: 8f6b1...44e
Skrevet

Den skulle ikke være anonym :) 

Annonse

Skrevet

Jeg har to par og elsker de.. Fryser skjelden på føttene, og er jeg flink å smører de med fett og impresenter de holder de stortsett seg tørr også. selv i våte vinter Bergen. Har kjøpt begge par på salg jeg da, det ene på 60% og det andre på 40%, så sånnsett har jeg ikke betalt over 2000for de..så om de er verdt prisen må du nesten føle på selv.. Men gode sko er drt hvertfall😀

Skrevet

Jeg har to par og elsker de.. Fryser skjelden på føttene, og er jeg flink å smører de med fett og impresenter de holder de stortsett seg tørr også. selv i våte vinter Bergen. Har kjøpt begge par på salg jeg da, det ene på 60% og det andre på 40%, så sånnsett har jeg ikke betalt over 2000for de..så om de er verdt prisen må du nesten føle på selv.. Men gode sko er drt hvertfall

Har du de med litt hæl? Er de noe å gå i en hel dag?

Skrevet

Har du de med litt hæl? Er de noe å gå i en hel dag?

De har hæl på ca 1-2cm, så ikke helt flat såle, men ikke av den typen med høy hæl.. Går med de nesten hver dag vinteren 😍gjennom..

post-691288-29522_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...