Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Jeg planlegger en tur til SG og ser litt på bilder på instagram, og der er det så mange som klager på at flere ting ble utsolgt nesten med en gang de åpnet. Er det sånn hos dere også? Anonymous poster hash: f5d5d...9dd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Jeg planlegger en tur til SG og ser litt på bilder på instagram, og der er det så mange som klager på at flere ting ble utsolgt nesten med en gang de åpnet. Er det sånn hos dere også? Anonymous poster hash: f5d5d...9dd Utsolgt med en gang de åpnet? Mener du nystartet, eller åpnet for dagen? Hva er det de er utsolgt for da, tilbudsvarer? Jeg synes de alltid har mye forskjellig, har aldri merket at de er utsolgt for noe. Men nå er jeg sjelden på jakt etter noe spesielt når jeg går inn der Anonymous poster hash: e1986...1e3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Utsolgt med en gang de åpnet? Mener du nystartet, eller åpnet for dagen? Hva er det de er utsolgt for da, tilbudsvarer? Jeg synes de alltid har mye forskjellig, har aldri merket at de er utsolgt for noe. Men nå er jeg sjelden på jakt etter noe spesielt når jeg går inn der Anonymous poster hash: e1986...1e3 Den dagen den nye kolleksjonen kom. Hyller, plantestativ etc. skal visstnok ha blitt utsolgt innen 15 minutter og sånt. Hi Anonymous poster hash: f5d5d...9dd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Med en gang de åpnet? Når? Hvor? Anonymous poster hash: 0af06...667
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Tydeligvis flere butikker både i Danmark og i Norge. Stavanger og Bodø ble vel nevnt. Jeg mener selvfølgelig ikke at butikkene stod tomme, men at de nyhetene som kom som kanskje var mest fristende ble revet bort med en gang (og butikkene venter ikke inn nytt). Mange som klager på IG og mener det er håpløst at de lager så få varer. De har bl.a. en benk jeg kunne tenkt meg, men denne sier SG at de bare sender mellom 2-20 av til hver butikk. Hi Anonymous poster hash: f5d5d...9dd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 Lortebutikker med billig ræl. Anonymous poster hash: 5c3d7...d1a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Lortebutikker med billig ræl. Anonymous poster hash: 5c3d7...d1a Når jeg kjøper ting jeg egentlig ikke har bruk for, er det helt greit at det er billig. :-) Anonymous poster hash: 3de1f...745
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 Slike kampanjer er bare for å skape blæst og lokke folk til butikkene sine. De fleste som dear dit på leting etter godbitene kjøper noe annet dritt der uansett, så de tjener på det selv om de er utsolgt.. Du må nok være ved døra når de åpner første dag av kampanjen, ja! Anonymous poster hash: 50e52...b3b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Men det var jo ikke en kampanje, det var de nye varene deres. Som de egentlig skulle ha i et halvår eller noe, før det bytter igjen. Anonymous poster hash: f5d5d...9dd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 Altså SG er litt spesielt iom at de har et vareutvalg som alltid skifter, kanskje ikke alle her var klar over det. Anonymous poster hash: f5d5d...9dd
Anonym bruker Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 Men det var jo ikke en kampanje, det var de nye varene deres. Som de egentlig skulle ha i et halvår eller noe, før det bytter igjen. Anonymous poster hash: f5d5d...9dd Står på siden deres at den benken du tenker på IKKE er en del av interiørkolleksjonen. Anonymous poster hash: 30be4...881
klg,2 boys now:) Skrevet 25. september 2016 #12 Skrevet 25. september 2016 Tydelig at enkelte varer blir veldig populære og fort utsolgt.men er konsepte dems å det da,at det er få av hver ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå