Gå til innhold

Sjå røyna med åtgaum. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det er vel ikke tull?

Anonymous poster hash: 03be5...450

Fortsetter under...

Skrevet

Å se på erfaring positivt. Røynd er erfaring. Åtgaum er bifall, eller samtykke. Veldig gammal nynorsk, dette her. Gikk nok ut etter 2012-reformen. :-)

Skrevet

Har du glømt ein bokstav? Røynda? For i så fall gir det ei viss meining.

Se virkeligheten med begeistring.

Skrevet

Som babykilo seier er røynd også erfaring, gav meir meining då.

Skrevet

Jeg glemte en D ja, skulle være røynda. Takk for svar!:)

Anonymous poster hash: 03be5...450

Skrevet

Men røynd kan jo vere verkelegheit. Det ein har erfart er jo verkeleg. :-) Men setninga til HI er anten frå noko på 'tulle-nynorsk' kor ein har leita etter dei meist arkaiske formane, eller så er det noko veldig gamalt, tippar eg.

Annonse

Skrevet

Erfaring kallast vel røynsle og ikkje røynd?  Men det er ein veldig tung og gamal nynorsk.

Skrevet

Erfaring kallast vel røynsle og ikkje røynd? Men det er ein veldig tung og gamal nynorsk.

Jo, men ein kan vere røynd. Det var den røynda eg tenkte på.

Ikkje ord eg nokon gong har brukt dette, bortsett frå åtgaum i uttrykket "almenn åtgaum". Her tenker eg språket ikkje eigentlig er meint som kommunikasjon.

Skrevet

Jo, men ein kan vere røynd. Det var den røynda eg tenkte på.

Ikkje ord eg nokon gong har brukt dette, bortsett frå åtgaum i uttrykket "almenn åtgaum". Her tenker eg språket ikkje eigentlig er meint som kommunikasjon.

Det har du visst rett i, men då er det ein snodig konstruert setning som manglar minst eit ord, så det heile er nok skrive på tull.

Skrevet

Den setningen er en sånn evig nynorsk "spøk", husker vi lærte den, kvisleis, at gyngestol var rau-kvile-vippa, og ikke minst at flaggermus var vinglefitta av eldre barn på skolen.

Det særeste er jo at min dialekt egentlig er tilnærmet lik nynorsk. Men vi hadde bare lærere fra oslo som omtrent fnyste av å si eg.

Anonymous poster hash: 798f0...039

Skrevet

Den setningen er en sånn evig nynorsk "spøk", husker vi lærte den, kvisleis, at gyngestol var rau-kvile-vippa, og ikke minst at flaggermus var vinglefitta av eldre barn på skolen.

Det særeste er jo at min dialekt egentlig er tilnærmet lik nynorsk. Men vi hadde bare lærere fra oslo som omtrent fnyste av å si eg.

Anonymous poster hash: 798f0...039

Ah, stemmer det. Og sprudlevatn med suttestaur er brus med sugerør. Talatut er mobil. Gjærig er vennelig. Husker en del tullenynorsk når du sier det ja.  :D

Anonymous poster hash: d7b80...f7b

Skrevet

Jeg lærte også stav omkring køyring og sleikjestaur...

Anonymous poster hash: 300cd...2f8

Gjest Antarctica
Skrevet

Røynda er virkeligheten. Å røyne seg eller røyne krefter er å prøve seg/skaffe seg erfaring. Derfor er røynsler erfaringer.

Åtgaum er oppmerksomhet.

Se oppmerksomt på verden rundt deg.

Annonse

Skrevet

Mmm.. Hugleik på staur...

Anonymous poster hash: 884e5...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...