Gå til innhold

Advarsel: Klorin spray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en helg med hodepine, og plutselig slo det meg hva som er fellesnevneren. Hver gang jeg har brukt Klorin spray, får jeg vondt i hodet. Jeg prøver alltid å la være å puste inn, men den er kraftig. Man må stå veldig langt unna for at det ikke skal kjennes i halsen.

Vil egentlig anbefale dere som har denne sprayen å kaste den - det virker som den er ganske skadelig!

Anonymous poster hash: f7f8d...0eb

Skrevet

Jeg bruker den og har ingen problemer med det... Kanskje du har økt sensitivitet for akkurat dette midlet?

Anonymous poster hash: 763b2...f0f

Skrevet

Aldri opplevd?

Anonymous poster hash: 4ab40...ef0

Skrevet

Det er vel funnet ut at å bruke mye sprayflasker ikke er bra, for man puster det inn. Og klorin er jo veldig sterkt. Jeg kjenner det i halsen hvis jeg er for nærme og puster inn jif kjøkken spray

Anonymous poster hash: 8f1c1...162
Skrevet

Var jo gjort en undersøkelse, når man bruker slike sprayer,jif osv til kjøkken, bad så henger partiklene fra sprayen i luften i opptil 4 timer! Og det puster man inn..

bruk heller klorin uten spray

Anonymous poster hash: 3f6b3...ca9

Skrevet

Jeg kan ikke bruke klorin for jeg blir så dårlig av lukten. Hodepine og ekstrem kvalme.

Anonymous poster hash: db4ea...df9

Skrevet

Interessant. Bra du fant ut av det! Jeg bruker nesten aldri spray siden partiklene trekker ned i lungene og kan forårsake irritasjon. Man vet nok ikke den langsiktige skadevirkningen

Anonymous poster hash: 5ef63...c83

Skrevet

Du bruker ikke klorin sammen med annen såpe da? Da blir det klorgass og det er ikke bra.

Anonymous poster hash: a1786...932

Skrevet

Slike sprayar burde vore forbode.  Det seier seg sjølv at det ikkje er bra å puste klorin, eller andre vaskemiddel, ned i luftvegane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...