Gå til innhold

Flere enn meg som av og til lukter litt løk nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også hendt at jeg har kjent løksmak om vi kliner etter han har slikket meg..

Er dette unormalt? Skjer innimellom.

Anonymous poster hash: 7b070...9ae

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp. Det har jeg også lagt merke til. Spurte ei venninne om hun hadde det samme, og det hadde hun. Hennes teori var at inntak av løk kan sette lukt og smak på underlivet. Det kan veldig godt hende, litt slik som noen hevder man kan på ikke smaken på sæd gjennom mat. Vi spiser ganske mye løk, kan man si...

Anonymous poster hash: 65ead...450

Skrevet

Ja og det har sammenheng med inntak av løk. Lukter det spesielt når jeg har spist rå løk.

Anonymous poster hash: 18dd9...fcc

Skrevet

Ja, de gangene jeg har spist mye løk.

Anonymous poster hash: d3e22...180

Skrevet

Men jeg kan ikke en gang huske å ha spist løk i det siste, så litt overrasket over at det skjedde i går. Men godt det ikke bare er meg da ;)

Skrevet

Haha, jeg og mannen diskuterte det akkkurat faktisk!

Det skal svært lite løk til før det lukter løk av underlivet mitt, så jeg prøver å holde meg unna selv om jeg er veldig glad i det! Vanligvis har jeg et rimelig luktfritt underliv.

I går var vi på middag hos venner, og det var litt løk i maten. Det luktet løk i hele soverommet etter en heftig runde i natt 😂

Anonymous poster hash: 5d515...f4a

Annonse

Skrevet

Haha, jeg og mannen diskuterte det akkkurat faktisk!

Det skal svært lite løk til før det lukter løk av underlivet mitt, så jeg prøver å holde meg unna selv om jeg er veldig glad i det! Vanligvis har jeg et rimelig luktfritt underliv.

I går var vi på middag hos venner, og det var litt løk i maten. Det luktet løk i hele soverommet etter en heftig runde i natt 😂

Anonymous poster hash: 5d515...f4a

Haha, fantastisk!

Jeg óg tror jeg har et rimelig luktfritt underliv, bortsett fra denne løklukta som kommer innimellom da, uten at jeg engang spiser løk!

Skrevet

Ikke for å være frekk altså... Men dere som lukter løk nedentil og som ikke spiser løk, det kan ikke være litt svettelukt da? Jeg spiser masse løk, men sjelden det lukter løk av underlivet mitt. Annet enn når jeg har vært litt svett og klam 😊

Anonymous poster hash: c90af...590

Skrevet

Ikke for å være frekk altså... Men dere som lukter løk nedentil og som ikke spiser løk, det kan ikke være litt svettelukt da? Jeg spiser masse løk, men sjelden det lukter løk av underlivet mitt. Annet enn når jeg har vært litt svett og klam 😊

Er nok ikke svettelukt her for å dusje hjelper ikke. Lukter løk uansett. Har til vanlig et ganske så luktfritt underliv jeg også, og denne løklukta kommer alltid etter at jeg har spist løk og aldri ellers.

Skrevet

Er nok ikke svettelukt her for å dusje hjelper ikke. Lukter løk uansett. Har til vanlig et ganske så luktfritt underliv jeg også, og denne løklukta kommer alltid etter at jeg har spist løk og aldri ellers.

Da er det sikkert løken da. Bare merkelig at de som ikke spiser løk også lukter løk 🙈

Skrevet

Sopp i underlivet kan gi litt løklukt. For meg trenger det ikke være full oppblomstring av sopp heller før det lukter løk.n

Anonymous poster hash: 77a9a...795

Skrevet

Mulig det er svette, for jeg når jeg tenker etter kommer ofte løklukten etter mye dansing på byen o.l. Visste ikke at svetten luktet løk! 😂

Ellers skal jeg være obs på sopp, men tror ikke jeg har det.

Tydelig at løklukt ikke er et uvanlig problem. Måtte oppi 30-åra for å finne ut det, altså ;)

Skrevet

Uff... Dette var ingen tråd å spise lørdagsgodtet sitt til.

Anonymous poster hash: 46988...c14

Annonse

Skrevet

Mulig det er svette, for jeg når jeg tenker etter kommer ofte løklukten etter mye dansing på byen o.l. Visste ikke at svetten luktet løk! 😂

Ellers skal jeg være obs på sopp, men tror ikke jeg har det.

Tydelig at løklukt ikke er et uvanlig problem. Måtte oppi 30-åra for å finne ut det, altså ;)

😂 Sånn er det å bli gammel 😉🙊

Skrevet

Hahahahhha

Anonymous poster hash: ede3c...625

Skrevet

Frister mer med løkringer, tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...