Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 De billigste testene? Både strimler og stav Anonymous poster hash: 667a6...8bf
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Mener du tidlig-testene? De er ikke bra. Har kun prøvd strimmelen, og så ikke strek på tidlig-testen, men så strek på wond-fo strimmeltest. Tror faktisk det var samme dag (eller var det dagen etter) at jeg tok cb digital og fikk gravid 1-2. De slår altså ikke it tidligere enn andre tester, faktisk senere. Anonymous poster hash: 10ebb...238
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Billigtestene (eggløsningstest) son fungerte best her, assistert befruktning. Første barnet forsøkte vi 6 ganger før jeg ble gravid og den siste gangen brukte jeg strimler fra baby plan. CB viste el for tidlig.
Heisann1 Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Har prøvd de billigste testene fra både billig-tester.no og fra testhelsen.no Syns disse fungerer like bra som de dyrere graviditetstestene. De billige testene skal være like sikre som de dyre testene, da de er produsert på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå