Gå til innhold

Barnas egen bokverden. Noen som er medlem der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står ingen kjøpsforpliktelser. Lett å avbestille? Fornøyd?

Anonymous poster hash: c0f3f...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er medlem.

Er enkelt å avbestille på nett :)

Det kommer bøker hver 14. dag (?), så det som er utfordringen her er å huske å avbestille de vi ikke vil ha...

Har bare vært medlem i Mini, og det skal jeg avslutte nå i oktober, har nok bøker.

Anonymous poster hash: b00a0...3e0

Skrevet

Kommer hovedbøkene på mail? Takk for svar :)

Anonymous poster hash: c0f3f...0b0

Skrevet

Jeg var medlem i goboken og beb. Jeg droppet beb etter ett år, da jeg syntes bøkene ikke alltid passet alderen på barnet. Ble ofte bøker som ikke ble lest, eller rett og slett avbestilt fordi vi ikke så vitsen i å ha dem enda. Nå gjelder dette bøker for barn opp til 2 år.

Da jeg skulle melde meg ut ringte jeg dem, men ble "lurt"/overtalt til å bli medlem en stund til og da motta en mummi-kopp. Da jeg fikk bekreftelsen på Mail, så jeg fort at avtalen ikke var slik jeg ble fortalt. Ringte da opp igjen og fikk kjeft fordi jeg ønsket å melde meg ut allikevel.

Det kom ny bokpakke annenhver eller hver tredje uke, og du skulle få Mail en stund før pakken kom, slik at man kunne avbestille. Det hendte at jeg aldri fikk mail, og fikk derfor bokpakken jeg ikke ønsket. Da jeg skulle sende den tilbake, måtte jeg ringe dem for å finne ut hvor den skulle sendes. Fikk da også kjeft for at jeg ikke avbestilte den. De trodde meg heller ikke da jeg fortalte at jeg ikke hadde mottatt mail fra dem. Frakten måtte jeg selv betale, og 4 uker senere fikk jeg purring på regningen for bokpakken jeg hadde sendt tilbake.

Har hørt om folk som ikke har hatt noen problemer med dem...

Skrevet

Veldig fornøyd med den bokklubben! Fine bøker, ofte lydbøker og annet i pakka. Mange hovedbøker, men enkelt å avbestille.

Anonymous poster hash: 7b62e...236

Skrevet

Er medlem skal melde meg ut, må bare ringe dem først. Tror vi maks lot være å avbestille en bok. Alt annet har vi avbestilt.

Skrevet

Synes bokklubben er bedre. Lettere å avbestille også når de har app

Dog ikke så vanskelig å avbedtille på beb heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...