Gå til innhold

Dere som har utbetalt nærmere eller over 100.000 i mnd! Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det jeg som tjener mest, ca 35000 utbetalt. Likevel ligger jeg ca 20000 kr lavere enn mine mannlige kolleger, mest fordi jeg har fått barn og gått glipp av muligheter til å klatre på rangstigen. Urettferdig, kanskje, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: f59d7...d1f

Samma her :( Utrolig irriterende!

Anonymous poster hash: f7606...f98

Skrevet

Problemet med selgere er at de blir så vant med å lyve at de tror på løgnene sine selv etter hvert. Den alvorligste arbeidsskade som så godt som alle selgere med lenger fartstid i yrket får er mytomani.

Anonymous poster hash: 5a567...107

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg jobber selv med salg og har man gode produkter så trenger man ikke å lyve. Jeg har noen kollegaer som overdriver, men det er de som har kompetanse som selger mest!

Anonymous poster hash: e2d7c...a81

Skrevet

Jeg har gitt opp likestilling. Gjør som Ali Wong og ordner mEg en early retirement.

Anonymous poster hash: 1eaaf...0aa

Skrevet

100k brutto eller netto? Det er stor forskjell.

Anonymous poster hash: a34eb...a50
Skrevet

100k brutto eller netto? Det er stor forskjell.

Utbetalt står det i overskriften

Anonymous poster hash: e7ce0...4ee

Skrevet

Problemet med selgere er at de blir så vant med å lyve at de tror på løgnene sine selv etter hvert. Den alvorligste arbeidsskade som så godt som alle selgere med lenger fartstid i yrket får er mytomani.

Anonymous poster hash: 5a567...107

Kan du henvise til referanser på dette?😅Nysgjerrig på hvordan type salg mannen din jobber med, kjenner jeg😂😂😂

Anonymous poster hash: 4d715...78b

Skrevet

Jeg har nesten 100.000 utbetalt i mnd.

Eller 20.000 da. Nesten det samme.

Jobber i bhg.

Anonymous poster hash: 6d315...d58

Skrevet

Utbetalt står det i overskriften

Anonymous poster hash: e7ce0...4ee

Det er faktisk ikke alle som vet forskjell, så det kan være greit å få bekreftet at det faktisk ER netto HI mener. For å ha 100 000 utbetalt må man tjene opp mot 2 mill i året brutto. Er det mange selgere og folk i oljebransjen som tjener 2 mill brutto?

Skrevet

Helt syke lønninger noen har😱 Mannen og jeg har tilsammen ca 50 000 utbetalt i måneden. Vi overlever, heldigvis😊

Anonymous poster hash: d0d49...3ba

Skrevet

Kjenner feministen i meg våkner! Selvfølgelig er det MANNEN som får store lønninger. Sånn er det på jobb også! Blir frustrert. Jeg har 5 årig utdanning, men ligger 5-10 lønnstrinn under mine mannlige kollegaer som IKKE har utdanning! 😣 Men ingen av oss har 100 000 i månedslønn, altså 😉

Anonymous poster hash: 810c1...878

Ikke her hos oss, jeg har alltid tjent mer enn mannen min. Jeg jobber i oljen, har vært både offshore og onshore. Har lavere utdanning enn mannen min men jeg tjener mye bedre. Det er i typiske kvinneyrker at det er lave lønninger (dessverre). Men av erfaring i oljesektoren og er at vi kvinner altfor ofte lite kravstore, er ikke flinke til å stå opp for oss selv ei heller hevde vår rett til korrekt lønn. Jeg har stått på for meg selv og satt foten ned for å heve lønnen min opp til det nivået som er for tilsvarende stilling i bedriften uavhengig av kjønn. Og du kan banne på at vedkomne som har høyest lønn er en mann. Vi kvinner må tørre å se sjefen inn i øynene og si at vi fortjener høyere lønn. Har du bevist i bedriften at du har jobbet på, fått mer ansvar, eller er underlønnet er det ingen som gjør noe med det enn en selv.

Så min mening er at vi kvinner ikke kan sitte å klage på dårlig lønn og skrike om feminisme pga menner i samme stilling tjener mer enn oss uten å stå opp for oss selv.

Anonymous poster hash: ab00e...e3a

Skrevet

jeg driver på med hjerter på spebarn, tjener ca 120 000 kr i mnd

Anonymous poster hash: 34942...3c2
Skrevet

Driver på?? Spebarn? Skeptisk kjenner jeg

Anonymous poster hash: 017fa...01d

Skrevet

Enig. Tror nok den personen der har livlig fantasi .

Anonymous poster hash: a56a9...ac2

Skrevet

Ja, helt sikkert BW. 

Anonymous poster hash: 38abd...ab0

Skrevet

Min far var administrerende direktør i noen år. Han lå på ca 100.000 utbetalt.

Anonymous poster hash: 38abd...ab0
Skrevet

Du tenker øyeblikkelig voodoo, kan jeg forstå! 😂

Anonymous poster hash: 22704...9e9

Skrevet

Har alltid hørt at det er svært mye penger i illegal organdonasjon....

Anonymous poster hash: 3aa16...b6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...