Gå til innhold

Nå kommer jeg inn hit for fjerde gangen 🌱 Noen andre som har mistet flere ganger på rad?

Anbefalte innlegg

Har mistet i en ma å 2 sa... Blir fort gravid med mister tydeligvis lett.. Har et barn fra før av med en annen mann..

Hvorfor mister jeg?:( ønsker jeg kunne vist det.

For noen mnd siden sendte legen henvisning for utredning.. Men det er jo lang kø..

Men hva gjør jeg nå da siden jeg allerede er gravid??

Er så redd for at jeg mister igjen :( hva ville dere gjør viss dere var meg?

Mvh ikke anonym mer. ❤

Fortsetter under...

En god klem til deg ! Og gratulerer så mye.

Det er nok dessverre ikke så mye du kan gjøre? Holde deg unna sex og trening det første trimesteret er vel noen av tingene som er frarådet om man han en historie med SA? Har du snakket med lege? Om ikke, snakk med lege/gynekolog, så får du tips til hvordan du kan leve mest normalt med dette uten å engste deg alt for mye.

Ønsker deg lykke til å håper spiren sitter denne gangen! 

Jeg er gravid for fjerde gang i år.

Har to friske barn, og hadde aldri mistet før jeg fikk hat trick i vår.

Den første aborten ble oppdaget på tidlig ultralyd da jeg skulle vært 9 uker. De to neste mistet jeg rundt uke 6, og var aldri til legen.

Men nå har jeg komt meg til uke 12, og vil tro sjansen for at denne er levedyktig er stor.

Jeg skjønner godt hvordan du har det!

Anonymous poster hash: 7166d...12e

En god klem til deg ! Og gratulerer så mye.

Det er nok dessverre ikke så mye du kan gjøre? Holde deg unna sex og trening det første trimesteret er vel noen av tingene som er frarådet om man han en historie med SA? Har du snakket med lege? Om ikke, snakk med lege/gynekolog, så får du tips til hvordan du kan leve mest normalt med dette uten å engste deg alt for mye.

Ønsker deg lykke til å håper spiren sitter denne gangen!

Takk for råd å svar :)

Ja jeg må nok gå til legen på mandag på en akutttime..

Har hørt at alle får sånn blodfortynnende å diverse. Så skal høre litt om det. Så kjipt om jeg mister igjen viss noe kunne vært gjort :(

Jeg er gravid for fjerde gang i år.

Har to friske barn, og hadde aldri mistet før jeg fikk hat trick i vår.

Den første aborten ble oppdaget på tidlig ultralyd da jeg skulle vært 9 uker. De to neste mistet jeg rundt uke 6, og var aldri til legen.

Men nå har jeg komt meg til uke 12, og vil tro sjansen for at denne er levedyktig er stor.

Jeg skjønner godt hvordan du har det!

Jeg er å gravid for fjerde gangen i år :(

Hva er hat trick?

Gratulerer til deg, å krysser fingrene for at det går bra med dere ❤

Merket du forskjell på de svangerskapene når du mistet enn nå?

Jeg er å gravid for fjerde gangen i år :(

Hva er hat trick?

Gratulerer til deg, å krysser fingrene for at det går bra med dere ❤

Merket du forskjell på de svangerskapene når du mistet enn nå?

Hat trick er bare en dårlig spøk med referanse i fotball, tre på rad. 😉

Nei. Svangerskapene mine har vært temmelig like egentlig. Trøtt og kvalm. Jeg har kanskje kastet mer opp denne siste gangen.

Jeg burde kanskje gått til legen nå, men jeg har rett og slett ikke orket. Jeg er biolog, og har et temmelig realfaglig syn på livet, så har bare konkludert med at jeg har hatt maks uflaks og at de forrige ikke var levedyktige.

Jeg hadde kanskje sett annerledes på det om jeg ikke hadde to friske barn (med samme mann) fra før.

Annonse

Tror jeg holder på å miste for 5. Gang nå :( kjipt ja. Ikke så mye å gjøre når man mister tidlig, er jo fordi egget ikke deler seg som det skal eller fosteret ikke er forenlig med liv.

Anonymous poster hash: 5bf29...d40

Hat trick er bare en dårlig spøk med referanse i fotball, tre på rad. 😉

Nei. Svangerskapene mine har vært temmelig like egentlig. Trøtt og kvalm. Jeg har kanskje kastet mer opp denne siste gangen.

Jeg burde kanskje gått til legen nå, men jeg har rett og slett ikke orket. Jeg er biolog, og har et temmelig realfaglig syn på livet, så har bare konkludert med at jeg har hatt maks uflaks og at de forrige ikke var levedyktige.

Jeg hadde kanskje sett annerledes på det om jeg ikke hadde to friske barn (med samme mann) fra før.

Hehe åja :P takk for svar 😁

Anonymous poster hash: 63b22...362

Tror jeg holder på å miste for 5. Gang nå :( kjipt ja. Ikke så mye å gjøre når man mister tidlig, er jo fordi egget ikke deler seg som det skal eller fosteret ikke er forenlig med liv.

Hvor langt er du på vei? :(

Helt forferdelig å miste... Jeg gir mer å mer opp hver gang.. Men vi må være sterke!! Vi skal nok klare det før eller siden

Denne gangen er jeg helsigvis bare 4 uker så er vel en kjemisk. Men mister jeg nå så gir jeg opp, ikke bra for psyken å holde på sånn for lenge. Snakker bare for meg nå altså :) krysser alt jeg har for at dere andre forblir gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...