Gå til innhold

Kan jeg farge håret med konditorfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9-åringen skal i crazy hair besøk og vi har ingen farger. Går det an å bruke konditorfarge eller vil det ikke gå vekk? Evt andre forslag?

Anonymous poster hash: 28e0b...2f1

Fortsetter under...

Skrevet

Min søster farget sin datters hår med rød konditorfarge da hun skulle være Pippi på karneval i bhg. Det gikk ikke ut før det vokste ut.

Anonymous poster hash: 17bb2...0b3

Skrevet

Min søster farget sin datters hår med rød konditorfarge da hun skulle være Pippi på karneval i bhg. Det gikk ikke ut før det vokste ut.

Kjøp heller sprayfarge hos frisør, krepp håret eller lag en seriøs grorudpalme med masse bling.

Skrevet

Ja det kan du, min datter og nabo jenta gjorde det mange ganger,men det er ikke så veldig effektivt.

Går lett vekk,blir litt ekkel konsistens på håret og etterlater flekker.

Skrevet

Hvorfor må du farge det, da? Bruk masse fancy tilbehør og bling :) Få tak i mye fargerikt.. Du kan jo også bruke garnnøster om du har i flere farger.

Sett håret opp i mange små hestehalser (20 stk?). Klipp 10 tråder til hver minihestehale, og fest i strikken. Så er det masse farger i håret uten at man trenger å kline det inn med noe. Lett å ta ut er det også. 

Anonymous poster hash: e5d77...b83

Annonse

Skrevet

Kreppapir

Anonymous poster hash: f532e...3b2
Skrevet

Glemte å si at det er en gutt så begrenset med grorudpalmemuligheter ;)

hi

Anonymous poster hash: 28e0b...2f1

Skrevet

Går helt fint å farge med konditorfarge. Men tørk håret helt tørt etterpå og ikke gå ut i regnet for da vil fargen renne av.

Skrevet

Hårmaskara.

Glitter og hårspray for å lime det fast.

Mohawk.

Anonymous poster hash: 56316...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...