Gå til innhold

Er det mulig?!

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Dere kommer muligens ikke til å tro meg nå, men rørlegger Dan ei dame. Snarere ei jente. Typen blond. Et par og tyve år. Litta og nett.

Dan er nok bare sjefen hennes 😂

Nå står hun på alle fire på badet og skrur doen løs fra gulvet. Jeg følte meg malplassert så jeg måtte gå litt. Jeg er i utgangspunktet helt for kvinner i mannsdominerte yrker jeg altså. Og motsatt. Bare ikke akkurat idag :P

Nåja, der fikk du som fortjent, du vellystige kvinne! Tenker du passer deg for syndige tanker en annen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, der fikk du som fortjent, du vellystige kvinne! Tenker du passer deg for syndige tanker en annen gang.

Men det er jo fredda'n i dag - lov da, er det ikke? ;)

Anonymous poster hash: f51dd...934

Gjest Antarctica
Skrevet

Men det er jo fredda'n i dag - lov da, er det ikke? ;)

"Frekk freidig fredag"!

Skrevet

Dere kommer muligens ikke til å tro meg nå, men rørlegger Dan ei dame. Snarere ei jente. Typen blond. Et par og tyve år. Litta og nett.

Dan er nok bare sjefen hennes

Nå står hun på alle fire på badet og skrur doen løs fra gulvet. Jeg følte meg malplassert så jeg måtte gå litt. Jeg er i utgangspunktet helt for kvinner i mannsdominerte yrker jeg altså. Og motsatt. Bare ikke akkurat idag :P

Vel, vær frilynt og frimodig i all din framferd! :D

Skrevet

Da var hun ferdig klokken 15 akkurat. Hun var dyktig til tross for at hun bare er 18 år og lærling (glemte å spørre om man får lærlingpris sånn som hos frisøren😂) Hun var veldig takknemlig for at vi ikke hadde brukt doen etter at det skjedde for alt har en tendens til å klabbe seg fast rundt den blokken. Jeg var takknemlig for det selv jeg! Jeg har med dette lært at jeg må slutte å gjøre rent, fredager er sengedag og jeg skal aldri mer ha syndige tanker om andre menn enn han jeg deler livet med, som til tross for at ikke noe av dette var hans skyld får regningen når den kommer. Jeg akter ikke å betale for dette tullet selv. Nå skal jeg ta meg en lang og god dopause.

Skrevet

Det er vel sjelden en rørlegger har sett en renere do, tenker jeg ;)

Ta med deg en cortado på do og finn ut hva du vil gjøre med mannen til kvelden - er jo fredda'n, vet du ;)

Skrevet

Det er jeg som er helgevaskeren. Det er jeg som vasker huset hver fredag og ødelegger noe. Lekkasje i dusjen, støvsugerslange som knekker osv. Sist fredag fikk jeg et tips om at det kanskje ikke var meningen at jeg skulle vaske huset på fredager. Vel... jeg tok rådet til meg og tok helgevasken i går. Gjett hva som skjedde idag da?! Første jeg gjør om morgenen er å gå på do. Jeg tisser som vanlig på do og skyller ned. I det jeg slipper snora ser jeg med stor forderdelse at wc-blokken har havnet i do og blir skylt vekk. Aaaaaah! Jeg har brukt formiddagen på grave etter den. Har også prøvd å fiske etter den med en ståltråd. Den sitter for langt opp. Har ikke sjans.

Har ringt rørlegger nå og ber til høyere makter om at den ikke har forsvunnet for langt for dem også. Noen som har peiling på hva sånt vil koste? Rørleggeren sa at det kostet 970kr bare for utrykning. Jobben kommer i tillegg.

Happy friday people!

Akkurat det samme skjedde her. Kostet nesten 3000kr, han var her i kanskje 5 minutter.

Skrevet

Akkurat det samme skjedde her. Kostet nesten 3000kr, han var her i kanskje 5 minutter.

Å fy fader! Hun var her lenger enn en halvtime hvert fall. Regner egentlig med at det blir noe sånt i og med at bare utrykningen kostet nesten 1000,- De billige wc-blokkene ble visst temmelig dyre likevel, får vel neppe solgt dem for 3000,- på facebook :P

Skrevet (endret)

Ha ha, du er herlig, Marriet! Synd med Dan the Man, men det viktigste var jo å få blokka ut av røret. 

Endret av Iiiiik
Skrevet

Ha ha, du er herlig, Marriet! Synd med Dan the Man, men det viktigste var jo å få blokka ut av røret.

😙 det synes jeg du også er 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...