Marriet Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Det er jeg som er helgevaskeren. Det er jeg som vasker huset hver fredag og ødelegger noe. Lekkasje i dusjen, støvsugerslange som knekker osv. Sist fredag fikk jeg et tips om at det kanskje ikke var meningen at jeg skulle vaske huset på fredager. Vel... jeg tok rådet til meg og tok helgevasken i går. Gjett hva som skjedde idag da?! Første jeg gjør om morgenen er å gå på do. Jeg tisser som vanlig på do og skyller ned. I det jeg slipper snora ser jeg med stor forderdelse at wc-blokken har havnet i do og blir skylt vekk. Aaaaaah! Jeg har brukt formiddagen på grave etter den. Har også prøvd å fiske etter den med en ståltråd. Den sitter for langt opp. Har ikke sjans. Har ringt rørlegger nå og ber til høyere makter om at den ikke har forsvunnet for langt for dem også. Noen som har peiling på hva sånt vil koste? Rørleggeren sa at det kostet 970kr bare for utrykning. Jobben kommer i tillegg. Happy friday people!
Elsker livet Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Vet ikke om jeg forstod helt. Den sitter for langt opp? Renner vannet i doen din oppover? Ser du eller kjenner den? Jeg hadde tenkt den har forsvunnet langt nedi rørsystemet, og hadde sannsynligvis ikke gjort noe mer med det.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Unnskyld at jeg ler... bør kanskje si noe nærmere... kondolerer?? Jeg aner ikke hva rørleggere tar for slikt, vil bare si at jeg føler med deg Kanskje det beste vil være å rett og slett ikke bevege deg ut av senga på fredager? Eller rett og slett døpe om fredag til noe helt annet? Ev. overlate alt som er av helgevask til mannen? Anonymous poster hash: f51dd...934
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2016 Vet ikke om jeg forstod helt. Den sitter for langt opp? Renner vannet i doen din oppover? Ser du eller kjenner den? Jeg hadde tenkt den har forsvunnet langt nedi rørsystemet, og hadde sannsynligvis ikke gjort noe mer med det. Det går først opp for så å gå ned 😂 du skjønner hva jeg mener hvis du stikker hånda di så langt du kann inn i røret 😅
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2016 Unnskyld at jeg ler... bør kanskje si noe nærmere... kondolerer?? Jeg aner ikke hva rørleggere tar for slikt, vil bare si at jeg føler med deg Kanskje det beste vil være å rett og slett ikke bevege deg ut av senga på fredager? Eller rett og slett døpe om fredag til noe helt annet? Ev. overlate alt som er av helgevask til mannen? Anonymous poster hash: f51dd...934 Noe må hvert fall gjøres! Fjonger meg nå. Hvis jeg blir riktig så lekker kanskje jeg får en liten rabatt 😂
sug lut Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Men vil ikke wc-blokk bare oppløse seg?
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2016 Men vil ikke wc-blokk bare oppløse seg? Ikke den plasten vel? Det er sånn gammeldags. Som henger på kanten. Skal selvsagt aldri ha det i hus mer.
sug lut Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 Ikke den plasten vel? Det er sånn gammeldags. Som henger på kanten. Skal selvsagt aldri ha det i hus mer. Aha, skjønner, unnskyld at jeg fniser bittelitt og det er mest fordi jeg så veldig godt kjenner følelsen av å grave i sluket etter ting som def ikke skulle vært der. Men hvis du er skikkelig heldig havner du nå i en helt egen episode av Handy Hunks!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Det er en grunn til at rørleggere fraråder slike wc-blokker i plaststativ altså, kjenner to stykker som har måttet ha rørlegger pga slike.... http://www.dinside.no/bolig/wc-blokken-kan-fort-bli-dyr/61258631 Anbefaler slike isteden https://www.europris.no/wc-rens-wc-duck-fresh-discs-ocean Anonymous poster hash: 1c96e...7fb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Det samme skjedde på hytta til min mormor og morfar. Den datt ned mens det ble dratt i snora, Det var umulig å nå den med hendene.doen ble potte tett. Aner ikke pris dessverre. Stakkar deg, håper det ikke blir for dyrt Anonymous poster hash: 6bc3d...af5
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2016 Aha, skjønner, unnskyld at jeg fniser bittelitt og det er mest fordi jeg så veldig godt kjenner følelsen av å grave i sluket etter ting som def ikke skulle vært der. Men hvis du er skikkelig heldig havner du nå i en helt egen episode av Handy Hunks! Nå har jeg hvert fall gjort meg klar! Rørlegger Dan ringte å sa han bare skulle spise lunsj først. Håper han er like fin å se på som han høres ut! Litt hell i uhell da, vasken ble jo tatt igår så doen er jo skinnende ren. Skal jeg tenne et duftlys på badet før han kommer? 😂
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Det er en grunn til at rørleggere fraråder slike wc-blokker i plaststativ altså, kjenner to stykker som har måttet ha rørlegger pga slike.... http://www.dinside.no/bolig/wc-blokken-kan-fort-bli-dyr/61258631 Anbefaler slike isteden https://www.europris.no/wc-rens-wc-duck-fresh-discs-ocean Anonymous poster hash: 1c96e...7fb Trenger man egentlig noen av delene? Vi fikk slik wc duck som du linket til. Etter en stund begynte geleen å flyte ut. Så ut som om vi hadde noe seigt slim i doen..yuk Anonymous poster hash: 5e556...d86
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2016 Det er en grunn til at rørleggere fraråder slike wc-blokker i plaststativ altså, kjenner to stykker som har måttet ha rørlegger pga slike.... http://www.dinside.no/bolig/wc-blokken-kan-fort-bli-dyr/61258631 Anbefaler slike isteden https://www.europris.no/wc-rens-wc-duck-fresh-discs-ocean Anonymous poster hash: 1c96e...7fb Jepsipepsi. Og jeg har lært! Det som er kjipt er at jeg kjøpte 20 sånne blokker på bunnpris igår. Var på tilbud 😨 Selger dem billig på kjøpe-selge-bytte
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Jepsipepsi. Og jeg har lært! Det som er kjipt er at jeg kjøpte 20 sånne blokker på bunnpris igår. Var på tilbud Selger dem billig på kjøpe-selge-bytte Ha-ha-ha.... ikke mindre enn 20 stykker Kanskje du kan bestikke rørlegger Dan med dem? Anonymous poster hash: f51dd...934
sug lut Skrevet 23. september 2016 #15 Skrevet 23. september 2016 Nå har jeg hvert fall gjort meg klar! Rørlegger Dan ringte å sa han bare skulle spise lunsj først. Håper han er like fin å se på som han høres ut! Litt hell i uhell da, vasken ble jo tatt igår så doen er jo skinnende ren. Skal jeg tenne et duftlys på badet før han kommer? Kan jo være han her?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #16 Skrevet 23. september 2016 Kan jo være han her? https://www.youtube.com/watch?v=TND_h01RJC0Skrur opp temperaturen på badet nå, så det blir godt å varmt der. Hvis jeg ser han begynner å bli svett kan jeg foreslå at han kan kle av seg litt. Anonymous poster hash: 5f4c8...1cd
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #17 Skrevet 23. september 2016 Ha-ha-ha.... ikke mindre enn 20 stykker Kanskje du kan bestikke rørlegger Dan med dem? Anonymous poster hash: f51dd...934 En hel kartong til 69.90,- ! 😂
MJ<3 Skrevet 23. september 2016 #18 Skrevet 23. september 2016 Pass på så du ikke går på do før han kommer da Kult å fiske ut både det ene og det andre der. Og da er han garantert kjekk også....
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #19 Skrevet 23. september 2016 Pass på så du ikke går på do før han kommer da Kult å fiske ut både det ene og det andre der. Og da er han garantert kjekk også.... Jeg holder meg enda! Men det begynner å bli prekært. Synes de har i overkant lang lunsj idag. Har sendt melding til mannen om at jeg ønsker meg ekstrado til jul!
Kjerringa med agurken Skrevet 23. september 2016 #20 Skrevet 23. september 2016 Kan jo være han her? https://www.youtube.com/watch?v=TND_h01RJC0 Ekte menn har hår på brystet 😜
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #21 Skrevet 23. september 2016 Jeg holder meg enda! Men det begynner å bli prekært. Synes de har i overkant lang lunsj idag. Har sendt melding til mannen om at jeg ønsker meg ekstrado til jul! Ha-ha... takk for utilsiktet latter igjen Jeg leste ekstrado med samme trykk som du vil uttale cortado, og kunne ikke skjønne hvorfor du måtte vente til jul med en kaffe Måtte lese ekstrado tre ganger før jeg greide å se hva du mente, ha-ha... trøtt i dag. Tror det er på tide jeg kommer meg ut i frisk luft Anonymous poster hash: f51dd...934
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #22 Skrevet 23. september 2016 Kanskje du kan be rørlegger Dan på en cortado når han skal montere ektrado hos deg Anonymous poster hash: f51dd...934
Marriet Skrevet 23. september 2016 Forfatter #23 Skrevet 23. september 2016 Dere kommer muligens ikke til å tro meg nå, men rørlegger Dan ei dame. Snarere ei jente. Typen blond. Et par og tyve år. Litta og nett. Dan er nok bare sjefen hennes 😂 Nå står hun på alle fire på badet og skrur doen løs fra gulvet. Jeg følte meg malplassert så jeg måtte gå litt. Jeg er i utgangspunktet helt for kvinner i mannsdominerte yrker jeg altså. Og motsatt. Bare ikke akkurat idag
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #24 Skrevet 23. september 2016 Dere kommer muligens ikke til å tro meg nå, men rørlegger Dan ei dame. Snarere ei jente. Typen blond. Et par og tyve år. Litta og nett. Dan er nok bare sjefen hennes Nå står hun på alle fire på badet og skrur doen løs fra gulvet. Jeg følte meg malplassert så jeg måtte gå litt. Jeg er i utgangspunktet helt for kvinner i mannsdominerte yrker jeg altså. Og motsatt. Bare ikke akkurat idag Herlig - nå lo jeg HØYT her!!!!! :legrine: Anonymous poster hash: f51dd...934
Elsker livet Skrevet 23. september 2016 #25 Skrevet 23. september 2016 Skuffende, jeg trodde du skulle få besøk av han her, han har hår på brystet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå