Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Noen som så klippet om sector alarm? Ble helt sjokkert jeg. Familien hadde jo all rett til å gå til media i mine øyne. True med søksmål på grunn av det er jo helt latterlig. Skal ikke velge sector alarm hvertfall. Anonymous poster hash: 53dbf...806
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Har hatt sector før, aldri mer! Større idioter skal man lete lenge etter! Anonymous poster hash: 4c191...c18
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Jeg sier de opp imorgen! Anonymous poster hash: 0d071...1b6
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Hva skjedde? Anonymous poster hash: 34830...86b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #5 Skrevet 22. september 2016 Lurer på hva som skjedde jeg også. Har sector alarm, Anonymous poster hash: 1dd47...389
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #6 Skrevet 22. september 2016 Hva skjedde? Jeg har også SA Anonymous poster hash: 243ae...ee7
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #7 Skrevet 22. september 2016 En familie kom hjem fra sykehuset med et nyfødt barn. Da faren åpnet inngangsdøren var huset full i røyk. Alarmen fra sector alarm hadde ikke slått ut. Var skjedd ulmebrann på vaskerommet eller noe slikt. Skade for 97 000,- sector alarm nekter for at det var noe galt med alarmen og mener det ikke har vært røyk i huset, selv om brannmannskapet bekrefter at det har vært røyk i huset. Deretter truer sector alarm med søksmål dersom familien velger å gå til media. Heldigvis valgte de å gjøre det! Anonymous poster hash: 53dbf...806
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 De er sikkert gode å ha helt til du får bruk for de. Da hiver de seg etter deg som gribber. Hadde aldri økonomisk støttet folk som dette. Anonymous poster hash: f6f06...b43
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Pappa hadde også de. I inngangspartiet ser det fortsatt ut som han har de, for han får de nemlig ikke til å ta ned alarmene. Nå er det mange år, mange mail og mange tlf siden han fikk lovnad at de skulle komme dagen etter. Selv når de skriver det svart på hvitt kommer de ikke. Pappa bare gav opp op nå henger det dobbelt opp hos han. Alarmen gikk hos en nabo når de var hjemme. Vi syns vi hørte det ulte så vi gikk for å lokalisere lyden siden den hadde vart i flere timer. Vi tittet rundt huset og så ingenting. Ringte tlf som sto på husveggen til alarmselskapet. Neida de hadd ingen alarm på det huset så de skulle ikke gjøre noe. Fikk til slutt leita frem tlf til de som bor der. De hadde ikke fått noen beskjed, de ringte alarmselskapet osv men fikk samme svar. De fikk tilslutt en venn som hadde nøkkel til huset deres til å komme siden de var på ferie. Han fant ikke noe galt inne, men alarmen ulte skikkelig inne. Så personlig hadde jeg aldri ville hatt de. Anonymous poster hash: bad26...9bb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 Til dere som har alarm sector og som er misfornøyd anbefaler jeg Verisure. Jeg installerte det hos meg etter en rekke forsøk på innbrudd hos meg og i nabolaget som gjorde at jeg følte meg utrygg, og er veldig fornøyd. Alarmen har gått tre ganger fordi jeg har skrudd på full sikring og ikke skallsikring når hunden min har vært inne og alle gangene har de ringt meg umiddelbart etter å ha sett via kameraet at det er hunden min som beveger seg, fått mitt kodeord og skrudd av alarmen. De har også skrudd på skallsikring slik at alarmen fortsatt er på. Engang var det innbrudd her via et vindu uten sensor og jeg utløste sos knappen via tlf fra soverommmet i andre etasje og da var de her på 2 minutter og tok innbruddstyver på fersk gjerning nede i 1.etasje (hunden var hos mine foreldre og ingen hjelp fra henne). Anonymous poster hash: 6941a...0cc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 Sector Alarm har en utrolig aggresiv markedsføring. De har vært her 4(!) ganger på 9 mnd. Første gangen de var her forsøkte jeg å bli kvitt dem med å si at jeg måtte legge ungene (etter å ha sagt at jeg ikke var interessert). Da sa dem at de gikk videre i nabolaget og kom tilbake til meg litt senere. Greit nok. Da de kom tilbake sa jeg igjen at vi ikke var interessert. Da prøvde han seg med at "mange av naboene dine har nå inngått avtale med oss. For eksempel naboen rett over veien her. Han har valgt å sikre familien sin..." Ingen av naboene mine hadde inngått noen avtale med dem.... Anonymous poster hash: 3ef4d...bec
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #13 Skrevet 23. september 2016 Jeg har hatt sector alarm, aldri igjen! Da jeg skulle flytte var ikke det gyldig grunn til oppsigelse, så måtte betale for alarmen i 6 mnd etter at jeg hadde flyttet ut av leiligheten! Anonymous poster hash: ce6f9...cf9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Til dere som har alarm sector og som er misfornøyd anbefaler jeg Verisure. Jeg installerte det hos meg etter en rekke forsøk på innbrudd hos meg og i nabolaget som gjorde at jeg følte meg utrygg, og er veldig fornøyd. Alarmen har gått tre ganger fordi jeg har skrudd på full sikring og ikke skallsikring når hunden min har vært inne og alle gangene har de ringt meg umiddelbart etter å ha sett via kameraet at det er hunden min som beveger seg, fått mitt kodeord og skrudd av alarmen. De har også skrudd på skallsikring slik at alarmen fortsatt er på. Engang var det innbrudd her via et vindu uten sensor og jeg utløste sos knappen via tlf fra soverommmet i andre etasje og da var de her på 2 minutter og tok innbruddstyver på fersk gjerning nede i 1.etasje (hunden var hos mine foreldre og ingen hjelp fra henne). Anonymous poster hash: 6941a...0cc Les om rettssaken verisure har kjørt i Bærum. Alarmen gikk, de fikk ikke tak i noen og regnet med at det var falsk alarm. En mann døde i brann siden de ikke rykket ut. De har gått til retten på at de ikk trenger å rykke ut, og vant, da det står i vilkårene. Anonymous poster hash: 3c512...433
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #15 Skrevet 23. september 2016 synes de er gode jegHar det vært røykutvikling i hjemmet ditt? Anonymous poster hash: 43f29...fe3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #16 Skrevet 23. september 2016 Ikke sett innlegget, men vi sa opp etter at alarmen hadde gått ved to tilfeller. De ringte oss, vi var ikke hjemme, de rykket ut, men ringte oss halvannen(!) time senere og fortalte at de ikke fant veien. Bad oss dra hjem og undersøke/slå av selv... Den andre gangen ringte de ikke en gang med noen unnskyldning, debare dukket ikke opp... Vi kom hjem til ulende alarm og åpen verandadør. Heldigvis ikke noe som manglet (tror vi). Vi sa opp alarmen, fullstendig bortkastede penger!!! Anonymous poster hash: 036eb...f07
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #17 Skrevet 23. september 2016 Kjenner jeg er glad jeg ikke jobber i Sector Alarm lengre. Føler at jeg ikke kan stå for måten de opptrer mot både ansatte og kunder. Anonymous poster hash: 98a45...35a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #18 Skrevet 23. september 2016 Kjenner jeg er glad jeg ikke jobber i Sector Alarm lengre. Føler at jeg ikke kan stå for måten de opptrer mot både ansatte og kunder. Anonymous poster hash: 98a45...35a Enig! Nettopp derfor jeg også slutta. Anonymous poster hash: 20a09...b63
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #19 Skrevet 23. september 2016 synes de er gode jeg Regner med du har de siden du kan uttale deg? De funker sikkert så lenge man ikke har noen problemer. Men det er ille når man ikke kan stole på om de i det hele tatt bryr seg om tjenesten de leverer... Anonymous poster hash: 830fd...c92
Snøfnugget Skrevet 23. september 2016 #20 Skrevet 23. september 2016 De fremstilte seg på en idiotisk måte på tv-en, ble helt flau av å høre intervjuet. Hadde de på døra selv for noen uker siden. Jeg åpnet med nyfødt baby på armen og toåringen løp rundt og var nysgjerrig og gira siden det ringte på. Var egentlig midt i legging. Jeg avviste han sikkert 15 ganger, men han ville ikke gå og sto midt i døråpningen så jeg ikke fikk lukket. Han gnålte og gnålte om hvor dumme vi måtte være som ikke ville ha innbrudd og brannalarm fra dem. Spurte og gravde om hvordan røykvarslere vi hadde og om jeg synes det var bra nok for barna. Fortalte at vi akkurat hadde hatt tilsyn av feier og brannvesen, og fikk ingen anmerkninger. Han ga seg ikke. Spurte om å få snakke med mannen flere ganger og sa han ville komme tilbake etter legging. Jeg avviste nok en gang, men han ga seg ikke. Babyen ble utålmodig, toåringen overtrøtt og til slutt måtte mannen komme å kaste han ut. Frekkeste mest innpåslitne selger jeg har vært borti noen gang. Husker også når vi hadde kjøpt huset og vi fikk tilbud om en pakke da vi skulle flytte inn. Hver dag, gjerne flere ganger for dagen ringte de å spurte om vi nå hadde flyttet inn. Nei, vi flytter ikke før neste måned var svaret mitt hver gang. Likevel samme telefonen hver dag, la igjen på svareren om jeg ikke tok den. Etter en måned var jeg mildt sagt lei. Blokkerte til slutt nummeret og avbestilte hele greia. Utrolig aggressiv salgsmetoder de bruker. Får oss aldri i verden som kunder!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2016 #21 Skrevet 24. september 2016 Anbefaler alle som får disse innpåslitne gnagsårene av noen selgere fra Sector Alarm til å klage på de, først og fremst til det lokale brannvesenet, og i tillegg til Sector alarm! Anonymous poster hash: 915f4...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå