Gå til innhold

hvordan forføre en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt seriøst😂😂 er ikke så flink til sånt😜

Anonymous poster hash: a9b91...8f6

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg må bare slenge meg på denne😅Jeg har allerede en mann, men jeg har noen ganger lyst til å overraske han, forføre han og sette han litt ut, rett og slett😆Min er veldig flink til å flørte og forføre meg, og han gjør alt for meg og tenker på meg i alle settinger, så jeg har lyst til å gi litt igjen, men så blir jeg så usikker og lar egentlig være😶

Anonymous poster hash: 5cc37...8c4

Skrevet

hei.... det var en gang jeg skrev meld til samboeren min fra jobb.. sendte en meld slik.....Hold deg hjemme i kveld! Jeg skal ta deg ( med kyssemunn). Kvelden kom og jeg ba han om å ta en deilig varm dusj-som han gjorde. Jeg tok frem mitt røde skjerf-gjorde sengen klar-tente stearinlys på nattbordet og tente røkelse. Han kom inn på rommet, ferdig nydusjet og deilig. Jeg tok skjerfet og knyttet det rundt øynene slik at han ikke kunne se noe. Han syns det var pennende! Jeg holdt på leeenge med han og han fikk all nytelsen.

Går ann å prøve det og.... :)

Anonymous poster hash: 7d33d...4c8
Skrevet

Jeg må bare slenge meg på denneJeg har allerede en mann, men jeg har noen ganger lyst til å overraske han, forføre han og sette han litt ut, rett og slettMin er veldig flink til å flørte og forføre meg, og han gjør alt for meg og tenker på meg i alle settinger, så jeg har lyst til å gi litt igjen, men så blir jeg så usikker og lar egentlig være

Anonymous poster hash: 5cc37...8c4

Ikke gi deg! Mannen din vil garantert nyte det han får av deg :)

Skrevet

ja han nyter de til de fulle men jeg er kåtere en han😂 nå er de 4 dager siden siste knull og jeg er kåt😋 får prøve meg ijenn ikveld..men han er vel for trøtt ikveld også😐

hi

Anonymous poster hash: a9b91...8f6

Skrevet

ææææ.....4 dager!!!! herregud... kast deg over han i kveld... hehehe :) Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...