Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #1 Skrevet 22. september 2016 Både jeg og jenta på 12 har fått oss iphone. Nå har jeg fått oinn alle hennes kontaktet. Laster jeg ned en app, kommer den også på vår felles ipad. Alle hennes biler og mine bilder kommer i skyen og dermed også på alle apple-greiene våre. Hun bruker min apple id til å kjøpe spill osv fordi hun er for ung til å ha sin egen. HVordan kan jeg få skilt alle disse enhetene fra hverandre? Anonymous poster hash: 55b25...39d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2016 #2 Skrevet 22. september 2016 Lag en egen iCloud-konto til henne, på en annen e-postadresse. Anonymous poster hash: f87f0...6ff
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Lag en egen iCloud-konto til henne, på en annen e-postadresse. Anonymous poster hash: f87f0...6ff OK, kan man det, selv om hun er et barn? Anonymous poster hash: 55b25...39d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Lag en iCloud-konto beregnet for barn. Da har dere selvstendige enheter, dere kontrollerer kjøp fra mobilen, dere velger hva dere vil dele av bilder, musikk osv. Anonymous poster hash: 26a67...fed
Anonym bruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Lag en iCloud-konto beregnet for barn. Da har dere selvstendige enheter, dere kontrollerer kjøp fra mobilen, dere velger hva dere vil dele av bilder, musikk osv. Anonymous poster hash: 26a67...fed Takk - skal se om vi får det til. hi Anonymous poster hash: 55b25...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå