Gå til innhold

hjemmefødsel eller sykehus? ser tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte først at du fikk hjemmefødsel, men jeg klarer ikke å se noe hastverk likevel? Litt merkelig, jeg ser bare en veldig hjemlig følelse, "behagelig" fødsel, rolig stemning... Føler liksom at du er hjemme, men det gir jo ikke helt mening hvis du har tid til å komme på sykehus, og jeg ser ikke hastverket i situasjonen. 

Dette var ikke lett for deg å bli klok på, ser jeg.

Men, uansett hva, så ser jeg en rolig, kontrollert fødsel, hvor du er tilstede og klar hele veien. Du virker ekstremt balansert og i kontakt med deg selv, under forløpet.  En god fødsel rett og slett! Lykke til :)

Du har sett på meg før, men jeg slenger med fødselsdato i tilfelle du får opp noe spennende. Hehe!

11.10.88

Anonymous poster hash: 88a3e...a6c

Tenkte først at du fikk hjemmefødsel, men jeg klarer ikke å se noe hastverk likevel? Litt merkelig, jeg ser bare en veldig hjemlig følelse, "behagelig" fødsel, rolig stemning... Føler liksom at du er hjemme, men det gir jo ikke helt mening hvis du har tid til å komme på sykehus, og jeg ser ikke hastverket i situasjonen. 

Dette var ikke lett for deg å bli klok på, ser jeg.

Men, uansett hva, så ser jeg en rolig, kontrollert fødsel, hvor du er tilstede og klar hele veien. Du virker ekstremt balansert og i kontakt med deg selv, under forløpet.  En god fødsel rett og slett! Lykke til :)

Du har sett på meg før, men jeg slenger med fødselsdato i tilfelle du får opp noe spennende. Hehe!

11.10.88

Beklager sent svar... Jeg måtte få nytt passord. Og orket ikke fikse det fra mobil (har ikke hatt PC tilgjengelig).

Tusen takk for svar! Det gav mening. Jeg har sett for meg at dersom vi ikke rekker sykehuset, så får vi en fin fødsel hjemme. Så det bekymrer meg ikke. Får vel vente og se hva som skjer ;) Men høres bra ut at det blir en rolig og fin fødsel :) 

Er det noe spesielt du vil jeg skal se på? 

Beklager sent svar... Jeg måtte få nytt passord. Og orket ikke fikse det fra mobil (har ikke hatt PC tilgjengelig).

Tusen takk for svar! Det gav mening. Jeg har sett for meg at dersom vi ikke rekker sykehuset, så får vi en fin fødsel hjemme. Så det bekymrer meg ikke. Får vel vente og se hva som skjer ;) Men høres bra ut at det blir en rolig og fin fødsel :) 

Er det noe spesielt du vil jeg skal se på? 

Så bra at det gav mening! Er i hvertfall sikker på at det blir en fin fødsel :) Gleder meg til å høre om det!

Graviditet har ikke vært så lett å få opp, på meg. Spesielt ikke tidspunktet. Så kanskje vi kan prøve noe annet :) 

Gjerne litt økonomisk. Jeg håper veldig på et økonomisk løft innenfor de neste par mnd, og kanskje du kan se på det?

Hvordan økonomien utvikler seg fra nå, og frem til jul for eksempel.

Og hvis du ikke får noe opp der, så kan du jo prøve å se på hvor mange barn jeg ender opp med totalt. Uten å si tidspunkt for når de kommer ;) Kanskje det er lettere da. Haha!

Klem til deg! Det er en gutt du får, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...