Gå til innhold

Anbefal din beste foundation og pudder til dame over 40

Anbefalte innlegg

I en alder av noen og førti har jeg aldri brukt foundation og pudder (pluss mye annet). Jeg er som analfabet å regne når det kommer til sminke. Jeg har liksom aldri følt at jeg har fått det til, men i dag fikk jeg veldig god veiledning av en dame som har jobbet som makeup artist i flere år.

Så i morgen skal jeg ut å kjøpe foundation, pudder, rouge? (under kinnbein)og blush(over kinnbein og i smileeplet).(Har ikke helt navnene inne enda😂)

Så hvilket merke er dere fornøyd ned?

Har sensitiv hud om det har noe å si 😊

Fortsetter under...

Rouge og blush er det samme..

Du bør droppe bronzer hvis du ikke kan legge det, man ser fort bare skitten ut.

Hvilken foundation du trenger spørs jo på hva den skal gjøre for huden din.. mange klarer seg med concealer eller bb cream.

Anonymous poster hash: 6e4cb...a99

Hvilken type avhenger veldig av hudtype nyanser osv.

På vita har de ofte veldig god kompetanse på å finne riktig farger til deg. De har også 30% på all make up.

Anonymous poster hash: a0dc9...193

I en alder av noen og førti har jeg aldri brukt foundation og pudder (pluss mye annet). Jeg er som analfabet å regne når det kommer til sminke. Jeg har liksom aldri følt at jeg har fått det til, men i dag fikk jeg veldig god veiledning av en dame som har jobbet som makeup artist i flere år.

Så i morgen skal jeg ut å kjøpe foundation, pudder, rouge? (under kinnbein)og blush(over kinnbein og i smileeplet).(Har ikke helt navnene inne enda)

Har sensitiv hud om det har noe å si

Hva er smileeplet?

Anonymous poster hash: 5a81f...6b4

Så i morgen skal jeg ut å kjøpe foundation, pudder, rouge? (under kinnbein)og blush(over kinnbein og i smileeplet).(Har ikke helt navnene inne enda😂)

Har sensitiv hud om det har noe å si 😊

Sensai Kanebo produkter! Gå på Kicks, be om hjelp til riktig farge. Pudder-foundationen er fantastisk!

Annonse

Jeg har tørr hud, og syns all pudderfoundation gjør den tørrere og "eldre." Selv dyrt mineralpudder som ID og Jane Iredale har jeg vært veldig misfornøyd med - og jeg kan legge det.

Det jeg er mest fornøyd med, er BB-kremen fra Bodyshop. Lett kremfoundation som bare jevner ut, uten å gi masse kunstig farge. Med litt kremrouge på smilekinnet er jeg klar!

Jeg er veldig fornøyd med Chanel sin CC Cream, men jeg bruker også L'Oreal True Match powder Foundation. Den førstnevnte dekker bedre og brukes ved "full" sminke, men den siste er så enkel å ta på når jeg bare skal ut av døra. Begge ser naturlige ut på. Men det beste er å gå inn i et parfymeri og få hjelp. Du merker fort om de ikke kan jobben sin :-)

Anonymous poster hash: de8db...43f

Jeg har tørr hud, og syns all pudderfoundation gjør den tørrere og "eldre." Selv dyrt mineralpudder som ID og Jane Iredale har jeg vært veldig misfornøyd med - og jeg kan legge det.

Det jeg er mest fornøyd med, er BB-kremen fra Bodyshop. Lett kremfoundation som bare jevner ut, uten å gi masse kunstig farge. Med litt kremrouge på smilekinnet er jeg klar!

Vil du linke til den?

Anonymous poster hash: 5a81f...6b4

Annonse

Takk for svar. Selges denne i parfymeri? Evt apotek?

jeg kjøper min hos hudpleier. men fåes på ebay, så kommer handle der.

den tilfører oksygen til huden og har fantastisk dekkevne.

Anonymous poster hash: eacb0...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...