Gå til innhold

Jeg vil anbefale alle dere til å prøve hostesaft for å bli gravid :)

Anbefalte innlegg

Har blitt gravid med hostesaft 4 ganger. (Hver gang jeg har blitt gravid har jeg brukt det. Å hver gang jeg ikke har blitt gravid så har jeg ikke brukt det.)

Jeg har 100% trua på det.

Merker godt at jeg har med eggløsning slim når jeg bruker det. Det vises aldri i trusa viss jeg ikke bruker hostesaft men med en gang jeg bruker det.

Hostesaft en skal hjelpe sædcellene å komme igjennom eggløsning slimet å hjelpe det opp til egget.

Dere taper ingenting med å prøve det :)

Anonymous poster hash: bd4a0...29f

Fortsetter under...

Hjelper ikkje meg

Trist å høre :( men håper dette funker på noen.

Jeg bruker å drikke en slurk nå å da r dager før el, å helt til el er ferdig

så bra! Tror også at det hjelper etter og ha lest om mange som har prøvd det😊 Jeg skal prøve det denne mnd, har hatt blinkende smilefjes i 3 dager nå, så venter på el😊 Men når skal man ta det? Og kan jeg spørre av ren nyskjerrighet hvilket kjønn du har fått på barna dine med hostesaft? 😊😊

Annonse

så bra! Tror også at det hjelper etter og ha lest om mange som har prøvd det😊 Jeg skal prøve det denne mnd, har hatt blinkende smilefjes i 3 dager nå, så venter på el😊 Men når skal man ta det? Og kan jeg spørre av ren nyskjerrighet hvilket kjønn du har fått på barna dine med hostesaft? 😊😊

En gutt. De andre har jeg dessverre mista :(

Men er gravid igjen nå :) ta det litt før el å til el er ferdig :) jeg tror de fleste merker på el slimet at dere har drukket hostesaft, jeg merker det hvertfall godt :P

Startet på hostesaften på mandag, har El rundt 29.sept. Men det smaker jo helt forferdelig!!!! Har du prøvd grapefruktjuice eller noen andre kjerringråd?

Ja bruker å drikke grapefrukt juice også jeg da :P men det er fordi det er godt :)

Dere taper ingenting av å prøve det hvertfall :) ville hvertfall bare anbefale dere det. Det funker på meg hver gang!! Å jeg håper det vil funke på dere å. Krysser fingrene💟

Hi

Ja bruker å drikke grapefrukt juice også jeg da :P men det er fordi det er godt :)

Hvilken type grapefruktjuice drikker du? Kjøpte en fra Coop, og den var nesten like ille som hostesaften 😂

Hvilken type grapefruktjuice drikker du? Kjøpte en fra Coop, og den var nesten like ille som hostesaften 😂

Hege bare Kvell det i deg å hold for nesen :P

Jeg har kjøpt grape jucie i Sverige :D flere kartonger 😁 naam

Annonse

Hege bare Kvell det i deg å hold for nesen :P

Jeg har kjøpt grape jucie i Sverige :D flere kartonger 😁 naam

Får prøve et annet merke kanskje 😄 Takk!

Når begynner dere med det og hvor mye tar dere? 1 skje hvor mange ganger om dagen?

Jeg tar meg en slurk hver dag t dager før eggløsning å noen dager etter.

Har du prøvd det før linnmaxxx? Tidligere prøveperiode eller noe?

Nei desverre :( er på pp2, og dette er første gang j prøver. Men har lest mye bra så tenkte d var verdt forsøket en runde.

Jeg drikker 10ml Solvipec Comp(utgaven med varselstrekant man får på resept) tre ganger per dag på grunn av plage med hals og hoste for tiden, så kan jo bare håpe at det hjelper hehe. Merker allerede at ting er mer fuktig nedentil da.

Anonymous poster hash: a9a1a...f59

Jeg drikker 10ml Solvipec Comp(utgaven med varselstrekant man får på resept) tre ganger per dag på grunn av plage med hals og hoste for tiden, så kan jo bare håpe at det hjelper hehe. Merker allerede at ting er mer fuktig nedentil da.

Blir vel firlinger ta heile styret.

Du får holde oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...