Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #1 Skrevet 21. september 2016 Veldig rart altså! Alle månedene har liksom sin sjarm, utenom oktober i mine øyne. Høstferien er jo ofte da, så veldig rart at jeg synes det. Men den er så anonym liksom. Kjedelig. Kanskje fordi den er så langt bak i rekka, men likevel så lite relatert til jul og kos osv. Anonymous poster hash: 32139...c7a
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #2 Skrevet 21. september 2016 Vel, her hos meg er det snakk om oktober, november og januar til og med mars er noe kjipe måneder. Jeg elsker førjulstida og sommer måneder Anonymous poster hash: b84e4...4ae
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #3 Skrevet 21. september 2016 I oktober er det i det minste høstferie. Men jeg syns oktober, november, januar og februar er kjempekjipe. Anonymous poster hash: b709b...d59
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #4 Skrevet 21. september 2016 November er den desidert kjipeste måneden. I oktober kan det jo fortsatt være fint vær for fine turer i høstfarger. Men november er som regel bare grått og vått og traurig. Ekstra kjedelig er det jo når store deler av vinteren fremstår som en lang novenbermåned hvis snøen uteblir. Januar, februar og mars er jo fine hvis det er snø, lyst og skiføre. Anonymous poster hash: aa3c6...8ff
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #5 Skrevet 21. september 2016 November er superkoselig synes jeg! Er jo et eneste stort julevorspiel, hihi hi Anonymous poster hash: 32139...c7a
the amazing spidermamma Skrevet 21. september 2016 #6 Skrevet 21. september 2016 (endret) Oktober, november og februar er de verste, synes jeg. Man bør egentlig planlegge noen ekstra hyggelige ting i disse månedene, så man har noen lyspunkter. Endret 21. september 2016 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #7 Skrevet 21. september 2016 Om jeg MÅ velge en kjip måned, blir det januar. Anonymous poster hash: d2215...82d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #8 Skrevet 21. september 2016 Årets kjipeste måned er januar! Kaldt og jævlig, lenge til ferie og etter januar kommer nok en drittmåned, nemlig februar. Oktober liker jeg godt med høstluft, masse god og fersk mat (lam, rotgrønnsaker osv), høstferie + at jeg kan glede meg til jul. Anonymous poster hash: 0e408...bf2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #9 Skrevet 21. september 2016 Veldig rart altså! Alle månedene har liksom sin sjarm, utenom oktober i mine øyne. Høstferien er jo ofte da, så veldig rart at jeg synes det. Men den er så anonym liksom. Kjedelig. Kanskje fordi den er så langt bak i rekka, men likevel så lite relatert til jul og kos osv. Anonymous poster hash: 32139...c7a Liker oktober jeg:) Er liksom den første måneden med skikkelig høst. Det blir kaldt og mørkt, og bladene detter av trærne mer enn i september. Februar er ikke jeg så glad i, selv om det ofte er vinterferie da. Lei av vinter, men det er fortsatt en hel vintermnd igjen før det kanskje så vidt begynner å bli vår. Anonymous poster hash: 15950...7ca
Mumua Skrevet 21. september 2016 #10 Skrevet 21. september 2016 Nei! Her må utropstegnet frem. Oktober er fantastisk! Jeg og datteren min har bursdag, på min bursdag bruker E C Dahls julebrus å bli trillet ut i butikkene der jeg kommer fra (dessverre ikke som hyllest til meg). I tillegg har man herlig høstluft, mørke kvelder med telys og lukten av brent ved når man er ute å går tur. Høstfargene inne og ute pynter opp. Herlig! Januar, februar, mars derimot er ikke mine favoritter, men klarer å finne noe positivt der også.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #11 Skrevet 21. september 2016 Den kjipeste måneden er da mars. Da er man dritt lei vinteren, men enda er det lenge til vår. Slafs og føre det er umulig å kose seg ute i... nei fysjameg. Oktober er jo fint:) Høstmåned hvor det blir kaldere i lufta og så mange fine farger! Te på kveldene og gode, tunge matretter som sodd og fårikål. Og så høstferie da! Anonymous poster hash: 4fa75...e15
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 Jeg føler det sånn med januar og februar😆 Anonymous poster hash: 3fab0...d66
Gjest Antarctica Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 Oktober er flott! Praktfulle farger! November er fæl. Grått, vått, kaldt, guffent. Alle de andre er fine.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #14 Skrevet 21. september 2016 Januar og februar er kjipe mnd. Oktober er vakker! Anonymous poster hash: d64cc...d27
Hjertefru Skrevet 21. september 2016 #15 Skrevet 21. september 2016 Holder en knapp på januar og februar som versting-månedene. Oktober er da fin! Kan være relativt varmt og tørt også her i oktober...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #16 Skrevet 21. september 2016 For min del er januar årets kjipeste måned. Mørk, lang, kald. Uff 😆 Anonymous poster hash: fad8b...e25
LillaFrue Skrevet 21. september 2016 #17 Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg elsker oktober! Favorittmåneden min, tett etterfulgt av november og desember. Elsker høstfargene, den kalde skarpe lufta, fyre i peisen, mørke velder med tente stearinlys og Halloween! LOVE IT! Hater forøvrig januar, februar, mars og august. Endret 21. september 2016 av LillaFrue
tante grusom master of law Skrevet 21. september 2016 #18 Skrevet 21. september 2016 Elsker oktober. Hater januar til og med mars! Blæ for vinter!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #19 Skrevet 21. september 2016 Nei syns ikke det Blant annet så har mange i familien bursdag i oktober, som f.eks sønnen vår. Koselig mnd. Jeg syns at januar og februar er triste. Anonymous poster hash: 159e2...a67
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #20 Skrevet 21. september 2016 Oktober er den fineste høstmåned. Nydelig å gå i naturen på den tida. Mars er kjipeste værmessig og med regninger (de største regningene har for oss forfall i mars). Anonymous poster hash: 39583...ab2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #21 Skrevet 21. september 2016 November er den kjipeste! Mørkt og trist. Anonymous poster hash: 2eef6...719
Surogvanskelig Skrevet 21. september 2016 #22 Skrevet 21. september 2016 Januar-februar-mars er kjipest
Mor di! Skrevet 21. september 2016 #23 Skrevet 21. september 2016 Den kjipeste måneden er da mars. Da er man dritt lei vinteren, men enda er det lenge til vår. Slafs og føre det er umulig å kose seg ute i... nei fysjameg. Oktober er jo fint:) Høstmåned hvor det blir kaldere i lufta og så mange fine farger! Te på kveldene og gode, tunge matretter som sodd og fårikål. Og så høstferie da! Anonymous poster hash: 4fa75...e15 Nei, i mars er det jo påsketider! Elsker påsken! Liker oktober, og elsker høsten. November og februar kan jeg godt bli spart for ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #24 Skrevet 21. september 2016 Januar er verst! Mørkt, surt og kaldt, eller den ene stormen etter den andre. Alt det koslige med jula pakkes vekk, og alle skal på slanker'n. Det eneste man leser i media er "hvordan bli kvitt juleflesket" og "slik redder du forholdet etter krisene i jula". Det er leeenge til neste ferie, og i følge statistikken er vel den tredje eller fjerde mandagen i januar offisielt den verste dagen i året. Anonymous poster hash: c2233...331
Anonym bruker Skrevet 21. september 2016 #25 Skrevet 21. september 2016 Oktober er jo jaktmåneden. Dessuten er det da vi sanker inn materialer til juleverkstred og når det er fint Vær er det ofte fantastisk morild. Sopp er det ofte også godt med, einerbærene er fine til viltmiddagene, de norske eplene er på topp. Vi får sldri bedre eplekake enn i oktober. Anonymous poster hash: 8e7c8...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå