Gå til innhold

Livredd og glad samtidlig.

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig blitt gravid igjen, etter 2 år siden sist gang. Jeg har de siste 11 årene vært gravid 3 gang tidligere (som jeg vet om), men alle gangene har endt opp i spontanaborter innen uke 6-7. Nå er det 2 år siden sist jeg var gravid (dette var da med tidligere partner). 

Jeg har nå ny samboer, å denne mnd klaffet det. Jeg fikk 2 sterke kryss på clearblue 5 dager før forventet menstruasjon som var nå forrige Fredag, og dagen etter på Lørdag fikk jeg Gravid 2-3 på 2 stk digitale. Tok en ny digital i går (Tirsdag), å fikk da også Gravid 2-3. Jeg blir fulgt opp hos lege og målte HcG på Mandag som lå på 1476, å det er regnet til at jeg da var 4+2. 

Men med 3 spontanaborter bak meg og veldig store vansker for å klare å bli gravid er jeg livredd, jeg føler meg slapp, trøtt, irritabel og overragerer på nesten alt. Dårlig matlyst på dagene, men når kvelden kommer sluker jeg alt som er. Men jeg har mensenmurringer, spesielt på høyre side, de ble sterkere i dag, å i dag er den dagen jeg egentlig skulle fått mensen i følge mine utregninger. 

Jeg klarer ikke glede meg over denne graviditeten, jeg er redd hele tide, løper på do konstant fordi jeg tror jeg blør, klarer ikke slappe av, noe jeg vet ikke gjør saken bedre. 

Selv om jeg har vært igjennom 3 SA tidligere klarer jeg ikke sammenligne tegnene, for alt skremmer meg. Jeg vet at murringer er normalt, men selv om alt føles normalt føles det også unormalt. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144293309-livredd-og-glad-samtidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...