Gå til innhold

Pilasterblå eller gustaviansk blå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal male rommet til to åringen, og vurderer en av de fargene.

Noen som har brukt en av de fargene? Er det lett å finne gardiner og tilbehør som matcher?

Anonymous poster hash: 95730...f16

Fortsetter under...

Skrevet

Gustavianskblå er ihvertfall veldig fin

Anonymous poster hash: 29b07...3eb

Skrevet

Elsker gustaviansk og syns den er lett å matche

Skrevet

Elsker pilasterblå men nå måtte jeg Google gustaviansk og tror jeg liker den enda bedre 😍 Perfekt til gutterom! 👍🏻

Anonymous poster hash: 891b6...521

Skrevet

Jeg syns gustaviansk blå er fin, men litt for mørkt til et barnerom kanskje. Vi brukte den på det gamle soverommet vårt.

Anonymous poster hash: 8f039...21a

Skrevet

Veldig fine farger begge to.

Hvis jeg skal velge er nok gustaviansk finest:)

Annonse

Skrevet

Gutten vår har fått pilasterblå, veldig fin farge! Den går til bomull som er hvitfarge vi bruker i taket og på listene...vet ikke hvilke hvitfarge gustaviansk blå passer til, så ville sjekket det.

Anonymous poster hash: 26689...a00

Skrevet

Sjekk ut linblå også, den er nydelig 😍

Anonymous poster hash: 1a5b0...4af

Skrevet

Takk for svar

Er redd gustaviansk blå blir i mørkeste laget på det rommet. Måtte google linblå,og den er jo også fin! Har sett litt på Alladin også... Blir ikke sånn kjempemye lys inn fra vinduet, så tørr ikke å ha en for mørk farge. Gjorde den feilen på et annet rom. Malte duggblå, og trodde den skulle være litt lysere.... Har malt et annet rom i sjøgløtt, og den ble lyseblå. Ikke mye grønt i den på det rommet ihvertfall. ..

Hi

Skrevet

Jeg skal male min 4 årings rom i linblå, den er ikke for mørk tror jeg og vi har også småe vinduer. Kan Evt kombineres med en farge som heter tidløs. Er fint sammen ☺️

Anonymous poster hash: 1a5b0...4af

Skrevet

Vi har gustaviansk blå på sønnen vårt sitt rom, elsker fargen:) Synes ikke den er for mørk

Anonymous poster hash: c72d0...9f0

Skrevet

Takk for svar

Er redd gustaviansk blå blir i mørkeste laget på det rommet. Måtte google linblå,og den er jo også fin! Har sett litt på Alladin også... Blir ikke sånn kjempemye lys inn fra vinduet, så tørr ikke å ha en for mørk farge. Gjorde den feilen på et annet rom. Malte duggblå, og trodde den skulle være litt lysere.... Har malt et annet rom i sjøgløtt, og den ble lyseblå. Ikke mye grønt i den på det rommet ihvertfall. ..

Hi

Vi har Aladdin på rommet til eldstemann, og er kjempefornøyd! Tror faktisk vi har sjøgløtt på vårt soverom (om jeg ikke husker feil), og den er absolutt blå selv om det er litt grønt i den. Den er litt lysere enn Aladdin.

Gustaviansk blå er en kjempefin farge, men den er ganske mye mørkere. Jeg ville bare brukt den på et barnerom hvis det var veldig godt opplyst. En venninne har den fargen på kjøkkenet - nydelig, men gir et annet inntrykk siden den er mørkere og liksom har et mer "historisk" preg.

Anonymous poster hash: 0c96e...495

Annonse

Skrevet

Vi har gustaviansk på stua, og skal male det på barnerommet også. På eget rom har jeg det enda mørkere. Gustaviansk et ikke mørk når du får malt den, litt kardemommefarge egentlig.

Anonymous poster hash: 5eaab...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...