Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Går det an? Skal hente ny bil i morgen og bilforhandler skal ta inn vår gamle, den er alt lovet bort til en eller annen oppkjøper. Men, så finner vi ikke del 2 av vognkortet! Som jeg forstår av denne linken så kan man likevel selge bilen så lenge vognkortet er meldt tapt? http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/salgsmelding-pa-papir/send-inn-salgsmelding-og-vognkort-del-2 Anonymous poster hash: 4d694...c2a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 vegvesen.no/dinside/dinekjoretoy#/ Anonymous poster hash: dc488...16b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Sist gang vi solgte bilen vår, registrerte vi salget på nevnte siden som du linket til. Det er ikke nødvendig å utføre det pr papir utgave lenger Anonymous poster hash: 91f9c...ea1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Sist gang vi solgte bilen vår, registrerte vi salget på nevnte siden som du linket til. Det er ikke nødvendig å utføre det pr papir utgave lenger Anonymous poster hash: 91f9c...ea1 Flott! Da satser jeg på at det går fint selvom vi skal levere den via forhandler. Har ventet så lenge så vil unngå å vente enda lenger :-) Anonymous poster hash: 4d694...c2a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Flott! Da satser jeg på at det går fint selvom vi skal levere den via forhandler. Har ventet så lenge så vil unngå å vente enda lenger :-) Anonymous poster hash: 4d694...c2a Det kommer nok til å gå greit skal du se Lykke til med salget. Anonymous poster hash: 91f9c...ea1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 Jeg solgte i fjor. Måtte da møte opp på biltilsynet å få skrevet ut et papir. Tok 5 minutter. Så fullførte vi på nett. Anonymous poster hash: dc550...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå