Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Vi skal endelig få nytt kjøkken, og jeg har opprinnelig lurt på IKEAs voxtorp-kjøkken, men vurderer også kvik mano og Epoq integra. Utseendemessig er de ganske like, er det noen som har anbefalinger eller advarsler vedr de ulike typene? Anonymous poster hash: be894...158
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Jeg liker ikke epoq fordi jeg synes det ser billig og skranglete ut i butikk, og også hjemme hos to stk jeg kjenner som har det. Selv fikk vi tegnet hos kvik og var nesten i bestilling da jeg spurte naboen om de hadde valgt kvik igjen. Svaret var kontant NEI. Kvaliteten var ikke god nok. Så da endte vi opp med IKEA, og det har jeg ikke angret en dag på. Sparte 70 000 ift kvik også.. Anonymous poster hash: 86626...3ec
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Vi har en blanding av IKEA og epoq.epoq er mye mere tungvint å skru sammen.mangler noen deler som var spesial deler så måtte vente på å få de i posten.+++ IKEA er mye enklere og mere solid og ikke minst bare å kjøre innom om man mangler noe. Kvik ville jeg ikke vurdert en gang,skrudde sammen ett kvik kjøkken 1 gang og det var greit å sku sammen,men føltes fryktelig dårlig.ser dørene på det kjøkkenet stadig trenger justering og stramming av skruer
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Ikea! Billig, men fint og god kvalitet. Anonymous poster hash: 5f60d...3f7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Har erfaring med både IKEA og Kvik, og elsker begge. Anonymous poster hash: d7973...83c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Har Kvik Mano - et hesike å skru opp, men er veldig fornøyd med kvaliteten. Hadde ingen fine kjøkken på Ikea da vi kjøpte vårt, men nå er det flere jeg kunne ha vurdert. Kjenner ikke igjen det som andre mener om kvaliteten på Kvik. Anonymous poster hash: d35e6...3ee
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Oj, her var det mange overraskende svar. Var egentlig veldig på Epoq nå da de har kampanje m 25% rabatt, men da vet jeg ikke om jeg tør det. Noen som har Epoq som er fornøyde? Anonymous poster hash: be894...158
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 Jeg har verken erfaring med epoq eller kvik, men jeg har hatt to ikeakjøkken. Kvaliteten på ikeakjøkken er grei, men selve kjøkkenet gir ingen wow følelse. Hvitevarer er jeg stort sett fornøyd med, med unntak av ventilator (den bråker) og oppvaskmaskin (en del har blitt ødelagt to ganger, heldigvis dekt av garantien). Anonymous poster hash: fd55a...8e5
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Har Epoq, er veldig fornøyd. En del makk å få satt det opp, det er ikke flust med instruksjoner akkurat, men ellers bra. Anonymous poster hash: c29a5...fcc
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #12 Skrevet 18. september 2016 Vi valgte IKEA, da vi synes epoq virket skranglete. Men kjøp for all del ikke hvitevarer på IKEA Anonymous poster hash: 02b1f...463
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #13 Skrevet 18. september 2016 Hatt epoq i 1 år og VELDIG fornøyd! Pent og solid. Anonymous poster hash: bb04b...e63
Hannepålandet Skrevet 18. september 2016 #14 Skrevet 18. september 2016 Vi valgte epoq fordi det blir levert her vi bor. Er langt til IKEA herfra. IKEA har et smartere system for å henge opp overskap. Vi monterte vårt epoqkjøkken selv og er fornøyd. Skulle vi reist til IKEA hadde det blitt utgifter med kjøring og spising når man er på tur. Og de klarer aldri ha alt inne, så blir garantert flere turer.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #15 Skrevet 18. september 2016 Vi valgte epoq fordi det blir levert her vi bor. Er langt til IKEA herfra. IKEA har et smartere system for å henge opp overskap. Vi monterte vårt epoqkjøkken selv og er fornøyd. Skulle vi reist til IKEA hadde det blitt utgifter med kjøring og spising når man er på tur. Og de klarer aldri ha alt inne, så blir garantert flere turer. Når man skal handle så mye som et helt kjøkken, er det da ikke dyrt i det hele tatt å få det tilsendt fra IKEA. Man må ikke kjøre innom der personlig. Anonymous poster hash: d7973...83c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #16 Skrevet 18. september 2016 Jeg har blitt anbefalt å styre unna Kvik. IKEA har god kvalitet. Hadde jeg valgt IKEA-kjøkken hadde jeg valgt håndtak fra en annen leverandør. Og ikke kjøp hvitevarer fra IKEA, det var ikke vi fornøyd med:( Anonymous poster hash: 6ba8d...4a9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #17 Skrevet 18. september 2016 Vi har hatt vårt Kvik Mano høyglans i over 7 år og er veldig fornøyde, hadde absolutt valgt det igjen. Føler det er solid og av god kvalitet. Anonymous poster hash: b3f98...d00
Hannepålandet Skrevet 18. september 2016 #18 Skrevet 18. september 2016 Når man skal handle så mye som et helt kjøkken, er det da ikke dyrt i det hele tatt å få det tilsendt fra IKEA. Man må ikke kjøre innom der personlig. Anonymous poster hash: d7973...83c Typ 1600kr for å få tilsendt et sett hengsler eller en manglende list synest jeg er dyrt jo. Men det var totalen som avgjorde saken for oss. Vi har ekspert her hvor vi bor. Mye enklere å forholde oss til. Vi fikk alt levert kostnadsfritt på døren. Også manglende deler.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #19 Skrevet 18. september 2016 Typ 1600kr for å få tilsendt et sett hengsler eller en manglende list synest jeg er dyrt jo. Men det var totalen som avgjorde saken for oss. Vi har ekspert her hvor vi bor. Mye enklere å forholde oss til. Vi fikk alt levert kostnadsfritt på døren. Også manglende deler. Lenge siden du har bestilt noe fra IKEA åpenbart... Fraktprisene på IKEA er noe helt annet nå enn de en gang var. Anonymous poster hash: d7973...83c
Hannepålandet Skrevet 19. september 2016 #20 Skrevet 19. september 2016 Jeg vet ikke hvor du bor da. Men jeg bor laaaaangt ut i huttiheita
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #21 Skrevet 19. september 2016 Har Voxtorp på vaskerommet, veldig fornøyd. Skeptisk til hvitevarer fra IKEA. Anonymous poster hash: e85ea...5e3
Anonym bruker Skrevet 19. september 2016 #22 Skrevet 19. september 2016 Typ 1600kr for å få tilsendt et sett hengsler eller en manglende list synest jeg er dyrt jo. Men det var totalen som avgjorde saken for oss. Vi har ekspert her hvor vi bor. Mye enklere å forholde oss til. Vi fikk alt levert kostnadsfritt på døren. Også manglende deler. Manglende list og hengsler, sendes som pakkepost, og det blir ikke 1 600 kr. Hvis du bestiller et helt kjøkken, blir det selvsagt mer, fordi det må fraktes på en annen måte, og du får hjemlevering, men sammenlignet med beløpet du da uansett bruker på kjøkken, blir det likevel ikke spesielt dyrt altså. Selv om du bor på Kirkenes. Anonymous poster hash: d7973...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå