Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Hvis jeg kunne valgt igjen, ville jeg uten tvil brukt pengene på bukplastikk og fått et bra resultat. Jeg har fått ett barn. Har fått strekkmerker over hele magen, og litt løs hud helt nederst bare. Jeg var på to eller tre konsultasjoner før inngrepet for å forsikre meg at strekkmerker/hengehud ikke ville bli verre. Og ble forsikret om at det ikke ville det. Strekkmerkene ville bli bedre og huden strammere. Etter operasjonen har jeg to kuler på magen, strekkmerkene er mer synlig, jeg har fått en sprekk fra navelen og ned, og all huden har løsnet fra hele magen. Man må dessuten komme dit på lymfedrenasje etter op. Som de ikke sier noe om før etter operasjonen. Koster 1000,- pr gang. De anbefaler vel 6-8 stk. De har «100% fornøyd garanti» så jeg dro dit å sa jeg ville ha pengene tilbake. Jeg ser jo ikke ut. Legen var enig i at jeg ikke så bra ut, at jeg ville trenge bukplastikk uansett, men de kunne ikke gi noe tilbake eller hjelpe meg på noe annen måte. Hun som vurderer om resultatet vil bli bra, er litt vel optimist. Sa legen. Har du drit stram hud og trenger å fjerne bittelitt funker det sikkert veldig bra. Men har du litt mammamage som meg, styr unna! Anonymous poster hash: e02ba...20d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Jeg får ikke til å legge inn før og etter bilde, men finner jeg ut hvordan kan jeg gjøre det. Anonymous poster hash: e02ba...20d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Dessverre er det sånn at man kan ikke ha noe ekstra hud overhodet hvis fettsuging skal ha noe for seg. Man MÅ stramme inn. Jeg har fettsugd lår, og ser ikke ut. Null bikini eller stramme bukser på meg. Anonymous poster hash: aa688...320
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Enig i at fettsuging ikke funker særlig bra ift løs hud. Har også fettsugd lårene, og har mer løs hud enn jeg hadde før. Anonymous poster hash: 7389f...404
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Hi, du bør klage denne klinikken inn til Fylkeslegen. Du har jo tydelig fått noe feilopplysning før du bestemte deg og under utredning. Det å ikke opplyse at man også må følge opp med annen dyr behandling vil også være ulovlig med tanke på opplysningsplikten de har. Hvis de har "100 % fornøyd garanti" og så ikke følger opp når resultatet blir så dårlig, da bryter de trolig markedsføringsloven. Klag! Om det ikke kommer noe ut av det for din del, så vil Fylkeslegen bli oppmerksom på praksisen ved dette stedet og klinikken kan bl.a. få advarsler - noe som kan gjøre at andre slipper å være så uheldig som det du har vært. Vær så snill - klag! Jeg vil tro Pasientombudet også kanskje kan hjelpe deg med saken og klage for deg. Ta i hvert fall kontakt med dem. Anonymous poster hash: 89a49...1d6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 Jeg får ikke til å legge inn før og etter bilde, men finner jeg ut hvordan kan jeg gjøre det. Anonymous poster hash: e02ba...20d Gå til fullversjon istedetfor mobilversjon. Tror det er en knapp for det nederst på sida. Forøvrig høres det helt forferdelig ut med en slik erfaring! Og enig i at dette bør taes videre. De kan ikle bare si "ja, hun som vurderer det er litt vel optimistisk. Jaja, sånn går det". Det er ikke bra nok! Anonymous poster hash: 82e30...79a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Jeg får ikke til å legge inn før og etter bilde, men finner jeg ut hvordan kan jeg gjøre det. Anonymous poster hash: e02ba...20d Tinypic. Com Anonymous poster hash: 5792a...505
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Til de som tenker på kirurgi for å bli kvitt strekkmerker og løs hud. Prøv dermarulle (på 1.5 mm). MEN det er begrensninger for hvor mye den strammer huden da, så det kommer jo ann på hvor løs den er. En behandling som også hjelper på kirurgiske arr som keisersnitt, men har selv ikke prøvd det siden jeg ikke har slike arr. Men det fungerte veldig bra på strekkmerkene mine Her ser du hva jeg snakker om https://www.dermaspa.no/white-lotus-strekkmerker-cellulitt-kit.html Rulle alene kan du få ned til rundt 300kr på den siden jeg linket til. Anonymous poster hash: 1aed9...055
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 De var derfor jeg var der tre ganger før jeg bestemte meg, for å forsikre meg om at det ikke ville bli mer løs hud. Men det som har skjedd her er at de har løsnet huden fra fettet på hele magen og ingenting har grodd fast igjen! Sånn skal ikke det være uansett om man ha løs hud eller ikke. Skal ta dette videre. Tro meg. HI Anonymous poster hash: e02ba...20d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 De var derfor jeg var der tre ganger før jeg bestemte meg, for å forsikre meg om at det ikke ville bli mer løs hud. Men det som har skjedd her er at de har løsnet huden fra fettet på hele magen og ingenting har grodd fast igjen! Sånn skal ikke det være uansett om man ha løs hud eller ikke. Skal ta dette videre. Tro meg. HI Anonymous poster hash: e02ba...20d Synd du måtte oppleve dette, men godt du har tenkt å ta dette videre. Det er viktig at slikt kommer frem, for altfor ofte skjules tallene over de som ikke er fornøyde med slike behandlinger. Anonymous poster hash: 89a49...1d6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 Synd du måtte oppleve dette, men godt du har tenkt å ta dette videre. Det er viktig at slikt kommer frem, for altfor ofte skjules tallene over de som ikke er fornøyde med slike behandlinger. Anonymous poster hash: 89a49...1d6 Firmaet som utfører smartlipo (som forøvrig var helt forferdelig ubehagelig inngrep), har allerede byttet navn og eier en gang på kort tid. Så jeg regner med at det har vært mange misfornøyde folk. Anonymous poster hash: e02ba...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå