Gå til innhold

Er denne sukkerfrie sjokoladen lov når man spiser lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville unngått den. Den inneholder over 50 % karbohydrater. Riktignok er det meste av dem polyoler, men også de påvirker blodsukkeret.

Gå heller for ordentlig mørk sjokolade, f.eks. 85 % fra helsekosten. Fordi den er så sterk så trenger du heller ikke så mye av den.

Anonymous poster hash: 090ec...e71
Skrevet

Jeg ville unngått den. Den inneholder over 50 % karbohydrater. Riktignok er det meste av dem polyoler, men også de påvirker blodsukkeret.

Gå heller for ordentlig mørk sjokolade, f.eks. 85 % fra helsekosten. Fordi den er så sterk så trenger du heller ikke så mye av den.

Hvilken mørk sjokolade er god da? De jeg har smakt er så ramme i smaken

Anonymous poster hash: 5001c...c40

Skrevet

Det er ikke alle som er like gode, enig med deg i det.

Favoritten min er Green & Black fra helsekosten. Men da må det være den med 85 % sjokolade, for den med 70 % er ikke særlig god.

Jeg liker også Lindt sin 85 % som de ofte har på Meny, men den virker tørrere enn Green&Black sin.

Skrevet

Det er ikke alle som er like gode, enig med deg i det.

Favoritten min er Green & Black fra helsekosten. Men da må det være den med 85 % sjokolade, for den med 70 % er ikke særlig god.

Jeg liker også Lindt sin 85 % som de ofte har på Meny, men den virker tørrere enn Green&Black sin.

Takk :) Den siste jeg prøvde var fra Premium, 86%. Var pyton :(

Skrevet

Takk :) Den siste jeg prøvde var fra Premium, 86%. Var pyton :(

Nei, den er ikke god i det hele tatt.

Prøv Green&Black, du, den liker de fleste jeg har latt smake den (til og med flere som har sagt de ikke liker mørk sjokolade).

Skrevet

Nei, den er ikke god i det hele tatt.

Prøv Green&Black, du, den liker de fleste jeg har latt smake den (til og med flere som har sagt de ikke liker mørk sjokolade).

Tusen takk for tips, skal prøve den :)

Skrevet

Eller er den noe i den som ikke er bra selv om den er sukkerfri?

http://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/ovrige-produkter/melkesjokolade-uten-sukker/

Ja den kan du spise. Hele plata inneholder 12 karbohydrater om jeg ikke husker feil. Den har mye sukkeralkoholer, som man kan trekke fra i totalen....

Anonymous poster hash: cbb90...66b

Skrevet

Ja den kan du spise. Hele plata inneholder 12 karbohydrater om jeg ikke husker feil. Den har mye sukkeralkoholer, som man kan trekke fra i totalen....

Ja, jo, sukkeralkoholer renner fort av deg igjen, har jeg lagt merke til...

Anonymous poster hash: b0e9f...4f9

Skrevet

Jeg spiser den 😊 Jeg synes den er god. Jeg reagerer litt på den magemessig, så ikke ta hele på en gang før du vet hvorden du reagerer. 😊 Det finnes em mørk variant av samme sjokolade og den er også god!

Anonymous poster hash: 44d42...660

Skrevet

Den inneholder 53 gram karbohydrater,hvilket er mye. Dermed ville jeg unngått den

Anonymous poster hash: fbbfe...294

Skrevet

Den inneholder 53 gram karbohydrater,hvilket er mye. Dermed ville jeg unngått den

Anonymous poster hash: fbbfe...294

Hvorav 36 er sukkeralkoholer eller noe

Skrevet

Ja, jo, sukkeralkoholer renner fort av deg igjen, har jeg lagt merke til...

Anonymous poster hash: b0e9f...4f9

På noen gjør det det. Og man trenger ikke, eller orker ikke, spise hele plata på én dag.

Skrevet

Spis litt valnøtter sammen med sjokoladen.

Anonymous poster hash: 45eb0...504

Skrevet

den med kokos er god også den med chilli :)

Skrevet

Hva er forskjell på sukkeralkoholer og karbohydrater?

Skrevet

den med kokos er god også den med chilli :)

Er det og Green & Black?

Skrevet

Er det noen som vet om sjokoladen sjokoladeprinsen selges enda, i tilfelle hvor?

Skrevet

Jeg har gått over til Cavalier som er søtet med stevia, føler den er bedre for magen. Men det er litt individuelt hvordan man reagerer på sukkeralkokoler og slikt. Prøv deg frem. Regner ikke med du skal spise en hel hver dag uansett 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...