Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #1 Skrevet 16. september 2016 Noen som har prøvd det.Så det på BarnasHus før i dag, og har ikke sett bambus fra det merket før.Har noen barn med hud som ikke er så veldig glad i ull Anonymous poster hash: 6162d...f5c
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #2 Skrevet 16. september 2016 Vi har mange bambusklær derfra. Myke og deilige, men det er jo ikke på langt nær samme egenskaper som ull, synes det minner mer om bomull. Men det er helt topp for sart hud Anonymous poster hash: 7c2b1...bca
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #3 Skrevet 16. september 2016 Vi har mange bambusklær derfra. Myke og deilige, men det er jo ikke på langt nær samme egenskaper som ull, synes det minner mer om bomull. Men det er helt topp for sart hud Anonymous poster hash: 7c2b1...bca Kan hende ull er bedre, men det hjelper ikke når barna ikke tåler det noe godt HI Anonymous poster hash: 594a2...6c6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #4 Skrevet 16. september 2016 Bambus er bare viskose. Minste har en pysj i bambus fra hust and claire, kjempegod og myk og holdt seg fint vask etter vask. Anonymous poster hash: ee9e7...cef
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #5 Skrevet 16. september 2016 Kan hende ull er bedre, men det hjelper ikke når barna ikke tåler det noe godt HI Anonymous poster hash: 594a2...6c6 Mine tåler heller ikke ull Prøvde bare få fram at bambus er litt oppskrytt, men mykt og deilig er det Anonymous poster hash: 7c2b1...bca
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #6 Skrevet 16. september 2016 Mine tåler heller ikke ull Prøvde bare få fram at bambus er litt oppskrytt, men mykt og deilig er det Anonymous poster hash: 7c2b1...bca Da har jeg en annen erfaring. Nei det er ikke like bra som ull, det er jeg enig i, men er fryktelig mye bedre enn bomull etter min erfaring Anonymous poster hash: 594a2...6c6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #7 Skrevet 16. september 2016 Da har jeg en annen erfaring. Nei det er ikke like bra som ull, det er jeg enig i, men er fryktelig mye bedre enn bomull etter min erfaring Anonymous poster hash: 594a2...6c6 Enig! Har en baby som svetter noe grusomt mye. Bomull på han er håpløst. Bambus er tynt, luftig og kjennes litt kjølig ut. Vi elsker bambustøy! Anonymous poster hash: 056c8...460
Blondzilla Skrevet 16. september 2016 #8 Skrevet 16. september 2016 Ett av mine barn tåler heller ikke ull. Bambus er bare viskose. Det er mykt og godt, men har absolutt ingen andre egenskaper enn bomull. Tvert i mot er det enda dårligere på å transportere fukt. Det ser du når du vasker det. Det blir veldig tungt, og bruker lang tid på å tørke, i motsetning til ull.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2016 #9 Skrevet 16. september 2016 Ett av mine barn tåler heller ikke ull. Bambus er bare viskose. Det er mykt og godt, men har absolutt ingen andre egenskaper enn bomull. Tvert i mot er det enda dårligere på å transportere fukt. Det ser du når du vasker det. Det blir veldig tungt, og bruker lang tid på å tørke, i motsetning til ull. Den lille bodyen i bambus blir ikke tung, men mannen har noen gensere i bambus, de blir veldig tunge og våte. Babyen har en Body i bambus fra det merket, den er veldig myk og god 😍 Anonymous poster hash: 90d6e...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå