Gå til innhold

Svak positiv gravidtest?!

Anbefalte innlegg

Hallo. Fikk i dag tidlig en svak positiv gravidtest, men det som er rart er at jeg hadde mensen fra forrige fredag til mandag denne uken? Jeg tenkte faktisk over at jeg blødde svært lite og at det var en merkelig mensen men de ømme puppene ble ikke borte og fikk meg derfor til å ta en test?

Er det kroppen som tuller med meg?

Ser dere noe her?

http://tinypic.com/view.php?pic=a2c0mf&s=9#.V9uIM8va3qA

Anonymous poster hash: bb492...183

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144292569-svak-positiv-gravidtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg tatt hele 5 tester og alle positive! Nesten så jeg ikke tror det selv

Har du tatt ukes indikator testen ?

Har du bilde av Apotek testen. Krysser at det slår til.

Anonymous poster hash: 0d316...7c7

http://tinypic.com/view.php?pic=23vx5rn&s=9#.V9wqcMva3qA

Det er ingen tvil, når jeg endelig har innsett hva som har hendt er det flere symptomer som kan sammenlignes med graviditet. Jeg tok to tester fra apoteket, begge svak positive og billigste var også svak positive. Det er noe bare veldig tidlig. Så istedenfor mensen så hadde jeg nok en festeblødning/ for jeg blødde nesten ingenting.

Er det ikke meningen at testene skal bli sterkere for hver dag? Eller kan det være mulig jeg produserer seint hcg? Har dessverre ikke peiling på når jeg hadde eggløsning og har en svært uregelmessig syklus.

Fikk positiv clearblue i dag tidlig, svak men du ser krysset godt og det er blå farge.

Annonse

Håper testene blir sterkere. Tar en test til i morgen, så får vi se krysser fingrene for at alt går bra.

Blir nok 2-3 på ukes indikator på CB testen.

Testene i dag virker til å være enda svakere, har kun brukt billigtester i dag. Nesten så jeg ikke ser streken lengre. Betyr det at jeg ikke er gravid lengre? Eggløsningstesten var veldig positiv da. Hvis det har noe og si.

Har fremdeles mange symptomer.

Bilde 

Kan være fargen på den testen er ikkje slik som andre. Neste test kan være sterk.

Eggløsning tester holder seg positive ved graviditet men du skal ikkje altid lita på det.

Symptomer forsvinner ikkje med eit knips dersom ein mister.

Kjøp deg ein ukesindikator i morgon. Der får du svar. Krysser og håper det sitter.

Tok to billigtester i dag tidlig siden jeg ikke har noe annet her akkurat nå. De er så godt som negative, kan skimte en svak svak strek men den er nok ikke gyldig. Jeg fatter absolutt ingenting av kroppen min og kjenner at jeg er veldig skuffet. Hvem i alle verden får positive gravid tester en uke etter mensen i 2-3 dager for så og bli negativ? Hadde jo forstått det om jeg hadde begynt å blø, men jeg har ikke tegn til blødninger heller.

Jeg skal ringe til fastlegen min etterpå.

Det endte dessverre i SA for meg denne gangen. Hcg i går var på 3, og tyder på at den er på vei ned igjen. Så da får man bare vente og se neste måned.

Hvordan vite når man eggløsning nå?

Det endte dessverre i SA for meg denne gangen. Hcg i går var på 3, og tyder på at den er på vei ned igjen. Så da får man bare vente og se neste måned.

Hvordan vite når man eggløsning nå?

Har ein 28 dager syklus så er eggløsningen rundt dag 14. Men for å få full kontroll så temp + eggløsning tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...