Gå til innhold

Var innstilt på null egg denne mnd men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ser :) når tror du at du hadde el??

Anonymous poster hash: 3d8c5...1ab

Skulle ha el fredag 2 sept men tempen vart ikkje høy før den 7 sept. Og har vert det siden. Så 6 dager over min normale syklus. Kan være 9 dpo.

Oj! Krysser fingrene for deg! (Vi hadde samme IKM-uke noen måneder tidligere i år, og jeg heier på deg fra sidelinjen!).

Husker deg vart gravid samme mnd vi men det gjekk rette vegen for deg. Koser deg med magen 😊

Takker og håper det holder nå. Klokka tikker.

Tempen datt 0,20 i dag og mens smerter. Da var det ute her. Gadder ikkje og test men det rare eg spotter ikkje. Bruker det før mensen kommer. Ut fra tempen skal jeg være 10 dpo og syklusen normale skal jeg ha mens i dag el i morgon.

Blir nok ny pp.

Annonse

Husker deg vart gravid samme mnd vi men det gjekk rette vegen for deg. Koser deg med magen 😊

Takker og håper det holder nå. Klokka tikker.

Går fint her, ukene suser avgårde... Så det neste innlegget ditt, håper virkelig du tar feil og at det går bra, men jeg vet jo at du har stålkontroll på syklusen din... 😞

Går fint her, ukene suser avgårde... Så det neste innlegget ditt, håper virkelig du tar feil og at det går bra, men jeg vet jo at du har stålkontroll på syklusen din...

Håper jeg tar virkelig feil men er så vanlig og gå feil veg fargane på testane.

Annonse

Mine har farger.

Jeg husker deg fra tiden min som prøver for to år siden, allerede da hadde du omtrent positive tester hver mnd, men det gikk galt. Dette er kjempetrist, men jeg synes virkelig du må få sjekket deg skikkelig for det kan jo ikke være mulig å få positiv så ofte og at det går galt uten at noe er veldig galt med kroppen din. Jeg sier dette i aller beste mening for jeg unner deg virkelig en fullført graviditet :) 

Anonymous poster hash: f8c98...210

Jeg husker deg fra tiden min som prøver for to år siden, allerede da hadde du omtrent positive tester hver mnd, men det gikk galt. Dette er kjempetrist, men jeg synes virkelig du må få sjekket deg skikkelig for det kan jo ikke være mulig å få positiv så ofte og at det går galt uten at noe er veldig galt med kroppen din. Jeg sier dette i aller beste mening for jeg unner deg virkelig en fullført graviditet :)

Anonymous poster hash: f8c98...210

Jeg er blit testet for GU og får ikkje hjelp pga av alder. Jeg har sakt til GU spes at jeg går ikkje så langt som innplanting forsøk.

Jeg har fått bekrefta at alle blodprøver og tester som er utført tilsier normalt.  Dei vil ikkje gi meg medisiner pga av at jeg får positive tester og at dei ser egg er påveg vedr UL. Men det heile ligger i 45 år og at egg er ikkje slik dei er lenger. 

Dei kan hjelpe meg med sprøyter og kurer men det er penger og at det er og trigge fram XY feil. Det beste er naturens gang at jeg må tenke at det er ikkje sikkert jeg blir gravid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...