Gå til innhold

Hvilken bleie avtaler bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått snart 2 år siden jeg fikk mini.

Handle alltid bleier på Rema 1000 (pampers, noen ganger Rema 1000 sin merke som er litt rimeligere)

Har faktisk kort fra kiwi som skal gi deg 4 pakke gratis men handler aldri der.

Ønsker tips fra dere om hvor det er billigst å handle bleier.

Anonymous poster hash: 467d8...4e1

Fortsetter under...

Skrevet

Handler bleier hovedsaklig på Kiwi eller Spar, bruker bleiekortet på Kiwi og får 25% trumfbous på Spar

Bruker Libero Touch.

Har prøvd forskjellige billigmerker innimellom, men jeg er ikke helt fornøyd med passformen på de.

Det er vel bare Kiwi og Spar som har avtaler på bleier nå som jeg har fått med meg.

Anonymous poster hash: 1ac5b...795
Skrevet

Handler bleier hovedsaklig på Kiwi eller Spar, bruker bleiekortet på Kiwi og får 25% trumfbous på Spar

Bruker Libero Touch.

Har prøvd forskjellige billigmerker innimellom, men jeg er ikke helt fornøyd med passformen på de.

Det er vel bare Kiwi og Spar som har avtaler på bleier nå som jeg har fått med meg.

Har ikke Rimi også det? Eller tar jeg feil?

Hvor mye betaler du for en pakke og hvor mange bleier får du i en pakke?

Skrevet

Har ikke Rimi også det? Eller tar jeg feil?

Hvor mye betaler du for en pakke og hvor mange bleier får du i en pakke?

Er det Rimi i Norge lenger da?

Min bruker nå str 5. Betaler 59.90 på Kiwi og 64.90 på Spar. Er 22 stk i en pakke.

Bruker innimellom Up&Go også, men ikke helt sikker på om den koster det samme.

Skrevet

Jeg bruker rema1000 sine lev vel-bleier. De er veldig billige (og ja de blir billigere uansett om du får hver 4 libero gratis på kiwi). Pampers likte jeg ikke.

Libero sin touch-serie likte jeg, de virket komfortable. Men syns de ble litt for korte for vår lille (han er slank og laaang) så ble flere ganger lekkasje på oversiden av bleiene, så der var rema sine bedre faktisk. :-) kjøper dog heller libero enn pampers om jeg kan velge, så når vi ikke har rema1000 i nærheten blir det libero (feks på kiwi med avtalekort, eller trumfbonus på spar). :)

Anonymous poster hash: 8aaeb...71f

Skrevet

Jeg bruker rema1000 sine lev vel-bleier. De er veldig billige (og ja de blir billigere uansett om du får hver 4 libero gratis på kiwi). Pampers likte jeg ikke.

Libero sin touch-serie likte jeg, de virket komfortable. Men syns de ble litt for korte for vår lille (han er slank og laaang) så ble flere ganger lekkasje på oversiden av bleiene, så der var rema sine bedre faktisk. :-) kjøper dog heller libero enn pampers om jeg kan velge, så når vi ikke har rema1000 i nærheten blir det libero (feks på kiwi med avtalekort, eller trumfbonus på spar). :)

Anonymous poster hash: 8aaeb...71f

Libero Touch er små i størrelsen. Har brukt å gå opp en størrelse lenge før han må ifølge vektgrensen, min er også lang og slank.

Annonse

Skrevet

Kjøper first price-bleier på Kiwi stort sett. Av og til kliner jeg til med Libero up & go, gjerne touch men de er så forbannet dyre. Bruker enten bleiekort på Kiwi eller den 2 for 79 dealen på Meny (hvis jeg skal ha Libero touch).

Anonymous poster hash: dce7d...62d
Skrevet

Bruker Rema sine, både vanlig og trusebleier. Gode og svanemerkede, samt billigst. Ser på stellerommet i barnehagen at 90% av barna bruker Rema sine. Forrige barn født i 2011 brukte jeg mest Libero til, tror ikke Rema-bleiene var de samme da.

Skrevet

Jeg kjøper bleier på Kiwi. Min bruker Libero. Hun fikk mye utslett av både pampers og billigmerker. Da vi byttet til Libero forsvant problemene. Så her er det Kiwi som gjelder:)

Anonymous poster hash: c23af...c27

Skrevet

First price på Kiwi. Tror det er 48 bleier for ca 30 kr.

Skrevet

Bruker Libero Comfort hjemme på lille på 14 mnd, str.6
og Rema 1000 sine nr 5 i bhg :) 

Anonymous poster hash: df521...79e

Annonse

Skrevet

Brukte å kjøpe store esker (opptil 70 bleier tror jeg, avhengig av str) med Pampers/Libero hos coop, obs eller extra.

Anonymous poster hash: 488e0...1a0

Skrevet

Coop sine nye bleier. De fra Coop anglamark. Liker de vanlige Coop bleiene også. Like mange bleier som i pakke fra first price. Koster 39 PR pakke om man ikke er Coop medlem, billigere om man er medlem.

Anonymous poster hash: f32cf...59d

Skrevet

Vi bruker Libero touch, 2 for 79kr på Meny.

Har pampers baby dry i barnehagen, fornøyd med dem.

Skrevet

Kjøper ofte kartongene på tilbud hos obs (109kr) og kiwi (99kr), ellers handler eg libero hos kiwi.

Skrevet

Bruker rema 1000 sine bleier. Evt libero. Da handler vi enten bokser på kiwi til 99 kr, eller på spar og får 25% trumf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...