Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Frivillig altså. Vi skal gjennom en stor omstillingsprosess, og jeg vil gjerne få være med å påvirke og si min mening. Jeg kan ta med baby på møtene. Det er snakk om 1-2 møter i mnd frem til jul, totalt tipper jeg max 10 timer. Er det lov ifht Nav? Jeg "jobber" jo vel egentlig gratis? Skal det meldes inn på noen måte? Har jeg lov å få disse timene igjen som avspasering senere? Håper noen har peiling på reglene her 😃 Anonymous poster hash: fdb0a...ff6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Du gjør det frivillig, altså du får ikke betalt av jobben for de timene du er der. Jobben krever ikke at du er der. Det er lov. Jeg var på medarbeidersamtale under permisjon og jeg var med på sommerfest og julebord, firmatur(fritdstur). Det var ikke noe problem Anonymous poster hash: ff268...cd2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Du har lov til å være på møtene, men på frivillig basis. Hvis du tar avspasering etter permisjonen får du i praksis betalt to ganger for den samme tiden, og det er neppe lov. Anonymous poster hash: ebe05...f5c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Du har lov til å være på møtene, men på frivillig basis. Hvis du tar avspasering etter permisjonen får du i praksis betalt to ganger for den samme tiden, og det er neppe lov. Anonymous poster hash: ebe05...f5c Hun får jo egentlig ikke betalt to ganger. Det er jo fullt mulig å utsette permisjonen hvis en jobber, da får en permisjonen igjen. Så det går i grunnen ut på akkurat det samme (bortsett fra at det ene er lov, mens det andre ikke er det). Men å utsette permisjonen med et par timer i mnd er vel litt søkt. Jeg ville nok bare ha ført timer på det, og tatt det ut i avspasering senere. Det er virkelig ingen som finner ut av det, det er jo uansett ikke snakk om mange timene. Anonymous poster hash: e6abf...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå