Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den siste drøye mnd har jeg og en herremann hatt en fryktelig tone. Vi hadde en kjempefin helg sammen, mye kjemi, håndholding, kyssing osv. Jeg satt igjen med en følelse av dette kunne vi bygge videre på og at han ønsket det samme. Nå etter en liten uke med svært lite kontakt så er jeg helt lost, skjønner ikke hva som er forandret. Han har ikke sagt noe men jeg føler at alt er forandret. Dette var en som jeg virkelig følte hadde samme interesse for meg, som jeg hadde for han. Vi bor et stykke unna hverandre så kanskje det er hvorfor. Men er det noen som klarer å se noe rundt oss 2, skal jeg bare legge han i boksen over ting jeg trodde kunne bli noe av og prøve å glemme. Eller kan det være en framtid der bare vi/ jeg/ han får litt tid på oss? Mine initsialer er KO og hans er JM jeg er født 11.03.83 og han 02.10.78

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei du :)

Menn er ofte ikke så flinke med ord. Og noen ønsker at vi damer skal ta mer initiativ. Jeg føler han har gode følelser for deg og at det kan bli noe, men det avhenger av at dere kan snakke sammen. Våg å ver modig. Ta initiativ og spør han rett ut...om han tror dette er noe å bygge videre på eller ikke. Ikke vits å kaste bort mye energi i det om han ikke er enig. Men jeg føler dette kan bli noe :) Ser i allefall at det skjer noe positivt i november :) da virker du roligere og mer avslappet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...