Gå til innhold

Color Line til Kiel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise med Fantasy. Er det noen forskjell på Fantasy og Magic?

Er bassenget der ok? Tenker på om det er rent, varmt osv.

Er det kino for barn?

Anonymous poster hash: ce9fc...27f

Skrevet

Nesten helt like båter, svært liten forskjell på de. Magic er nyere da. Bassenget er helt ok, var rent når vi var der. De viser forskjellige filmer, så det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 046d1...24e

Skrevet

Hvis dere skal reise i høstferien, så er det kino ombord og ekstra stort lekerom på 12 dekk akterut. Bassengene er like og alltid vært rent når vi har vært der. Personlig liker jeg Magic best, men det har vel med bekjentskaper ombord :)

Skrevet

Hvis dere skal reise i høstferien, så er det kino ombord og ekstra stort lekerom på 12 dekk akterut. Bassengene er like og alltid vært rent når vi har vært der. Personlig liker jeg Magic best, men det har vel med bekjentskaper ombord :)

Ja, vi drar i høstferien. Så det er et lekerom i tillegg til det på 7. dekk? Viser kinoen både barne og voksen filmer?

Skrevet

Ja bruker en av konferanserommene i 12.dekk. Mener å huske at det er filmer for enhver smak. Nå har jeg alltid sendt ungene på kino der, og ikke benyttet av det selv.  Ønsker dere en god tur iallefall :)

Skrevet

Ja bruker en av konferanserommene i 12.dekk. Mener å huske at det er filmer for enhver smak. Nå har jeg alltid sendt ungene på kino der, og ikke benyttet av det selv. Ønsker dere en god tur iallefall :)

Takk for det og takk for info 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...