Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Skal ta med noe til foreldremøte og skolen er total møtefri. Tenker å ta med kjeks, men er det noen kjeks som er totalt uten nøtter og spor av av nøtter?! Anonymous poster hash: cfbc8...0a1
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Sønnen min har nøtteallergi og han får tom og jerrykjeks.
Mamma_til_2 Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Kul skole som arranger foreldremøte når de er totalt møtefri😉 Men når en kjeks skal debutere og må være uten nøtter så tenker jeg Marie kjeks 😉
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Snakk om skrevet i hui og hast.. for noen skrivefeil! Hahaha, får skylde på mobilen. Tom og Jerry kjeks, er ikke det litt rart på foreldremøte? Anonymous poster hash: cfbc8...0a1
tante grusom master of law Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Snakk om skrevet i hui og hast.. for noen skrivefeil! Hahaha, får skylde på mobilen. Tom og Jerry kjeks, er ikke det litt rart på foreldremøte? Anonymous poster hash: cfbc8...0a1 Fokuserte kun på at det var skole og kjeks. Jeg mener de vafflene med vanilje også er nøttefrie. Gullkjeks eller hva de heter. Det står alltid på om det er spor av nøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå