Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Skal arrangere barnebursdag og tenkte at de kunne få dekorere sine egne muffins som en aktivitet. Har dere forslag til pynt/glasur o.l.? Anonymous poster hash: 74ce0...70c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Er det egentlig noen god aktivitet da? Jeg tenker... Det krever at du har en del å dekorere med, og det kommer til å bli masse gris. Jeg antar at barna bruker ca 3-5 min på å pynte muffinsen sin, så løper de videre. Spørsmålet er om det er verdt det? Anonymous poster hash: 932b2...cca
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Er det egentlig noen god aktivitet da? Jeg tenker... Det krever at du har en del å dekorere med, og det kommer til å bli masse gris. Jeg antar at barna bruker ca 3-5 min på å pynte muffinsen sin, så løper de videre. Spørsmålet er om det er verdt det? Anonymous poster hash: 932b2...cca Her har barna pyntet på kakestykker og pepperkakehus. Stor suksess, gris tåler vi, de har oppslukt i aktiviteten i 15-20 minutter. Pynta kake med alt mulig egentlig Nonstop og seigmenn er jo et "must". Stjerner, kuler (fant en sånn boks med tre rom i på en dagligvarebutikk, men er lite i og de er dyre), saltstenger (de sto liksom bare der så barna hadde snacks😂), bokstavkjeks.. Bare fantasien setter grenser egentlig. Er stas å spise selvpyntet muffins👍 Anonymous poster hash: 6523b...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå