Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg går på minipillen conludaug og har ikke fått mensen etter at jeg startet på de for 1 og en halv mnd siden. I dag tidlig tok jeg en eggløsningstest jeg hadde liggende som var positiv. Har man eggløsning når man går på conludaug? Jeg er nå livredd for at jeg er gravid. Jeg har en baby på 3 mnd og fullammer. Tar pillen til samme tidspunkt hver kveld og har bare hatt sex 3 ganger etter fødsel. Når jeg var gravid med førstemann ble eggløsningstester positive. Jeg skal ta en graviditetstest, men greit å lufte litt før jeg får tatt en test. Anonymous poster hash: df02a...f97
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Jeg ble gravid på conludag 😱 Jeg ammet og gikk på minipilla. Da jeg sluttet å amme skulle jeg bare ta ut brettet (hadde akkurat startet på nytt brett), men fikk aldri mensen etterpå. Fikk positiv graviditetstest istedenfor 🙈🙉🙊 Anonymous poster hash: d6a30...d9d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Hjelpes! Håper bare at det er en falsk positiv test. Må få tatt en graviditetstest så fort som mulig. Tok nesten to år å lage førstemann så kan umulig tenke meg at jeg blir så lett gravid neste gang. Hi Anonymous poster hash: df02a...f97
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Du er på ditt aller mest fruktbare rett etter du har gått barn, da vet kroppen hva den skal gjøre og vil gjøre det igjen 😉 Men minipille hindrer vel ikke eggløsning, den gjør bare livmoren mindre gjestmild så et befruktet egg ikke vil feste seg der? Er vel det som er forskjellen på p-piller og minipiller, p-piller både hindrer eggløsning og gjør livmoren ugjestmilde mens minipiller bare gjør livmoren ugjestmild? Anonymous poster hash: 0fa7b...276
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Så en kan ha eggløsning når man går på minipillen? Jeg prøvde å google og konkluderte at man ikke hadde det. Håper virkelig du har rett og at jeg tilfeldigvis har eggløsning nå. Hi Anonymous poster hash: df02a...f97
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Så en kan ha eggløsning når man går på minipillen? Jeg prøvde å google og konkluderte at man ikke hadde det. Håper virkelig du har rett og at jeg tilfeldigvis har eggløsning nå. Hi Anonymous poster hash: df02a...f97 Går du på minipille med mye hormoner i, som cerazette har du ikke eggløsning, men de du går på er det så lite hormoner i at de ikke hindrer eggløsning. Derfor er de heller ikke de sikre som f.eks cerazette http://www.lommelegen.no/artikkel/minipillen Anonymous poster hash: 0fa7b...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå