Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Hva er best og hvorfor? Anonymous poster hash: db271...725
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 "Best" er relativt. Det som er best for deg er verst for en annen. Det koster jo mer for to uker, men du får mer for pengene siden selve flyturen koster det samme enten det er en eller to uker. Selv hadde jeg blitt sprø av å tilbringe to uker på et typisk sydenhotell. Vi reiser alltid to uker, men bytter bosted etter en uke. Leier da f.eks. ferieleilighet i to forskjellige byer ca. en dagsreise fra hverandre. Så får vi to ferier i ett og får sett litt mer. Reiser heller ikke til klassiske charterdestinasjoner, men til f.eks. Italia eller Syd-Frankrike. Anonymous poster hash: 0c544...c4f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Vi er alltid tre uker, men reiser ikke på charter da. Anonymous poster hash: 6b0db...0d8
TPK Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Ti dager er perfekt! Skulle vi vært to uker ville jeg byttet sted etter en uke.
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Minst to uker, gjerne mer! Men reiser ikke charter og bor ikke på sydenhotell. Reiser rundt og opplever mye nytt i tillegg til sol og bad, så vi går aldri lei.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Reiser CHARTER og er alltid to uker. Gjerne kombinasjonsferie som 1 uke her og 1 uke der. Er ikke så fin se Drar for å få sol, bad, hav og lading av batterier. Anonymous poster hash: 275c8...549
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Hvis det er charter hadde jeg aldri fikset mer enn en uke... Anonymous poster hash: df428...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå