minevĂ„re2 Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Jeg skal pĂ„ gu til torsdag for og fjerne hormonspiral, gruer meg litt til det, redd for at det skal gjĂžre vondt:-/  SĂ begynner tankene og svirre, hvor lang tid vil det ta fĂžr jeg blir gravid da? Lang tid tok det for deg?  bekymringene kommer fĂžr jeg har tatt ut sprialen,  om SA og vektoppgang, da jeg gikk opp 26kg med fĂžrste, og er litt for nĂŠrme 100 igjen... bare smĂ„ bagateller heldigvis da. Men engang bekymret, alltid bekymret:-p  Â
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Jeg fikk en positiv graviditetstest pÄ dagen 6 uker etter jeg tok ut hormonspiralen. Rakk Ä ha mensen en gang. Anonymous poster hash: 9c5ed...080
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Ble gravid etter 8 mĂ„neder med prĂžving. Og da brukte vi egglĂžsningstester og vi prĂžvde alle kjerringrĂ„dene som fantes. Er helt normalt Ă„ ta opp til et Ă„r fĂžr man blir gravid, sĂ„ jeg rĂ„der deg til Ă„ heller innstille deg pĂ„ at det tar tid enn Ă„ tenke at du kanskje er en av di heldige som blir gravid med en gang. Jeg tenkte det ikke kom til Ă„ ta sĂ„ lang tid, sĂ„ for hver mĂ„ned ble det tyngre og tyngre, men herregud all prĂžvetiden var verdt det nĂ„r jeg endelig sĂ„ at det sto gravid pĂ„ testen! Er 22+2 i dag đ  Anonymous poster hash: 0d77c...876
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 5 mnd etter jeg tok ut spiralenđ Â Anonymous poster hash: 10794...d79
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 2 mnd etter pilleslutt, men mistet dessverre ble gravid igjen 3 mnd etter ma'en og det gikk fint lykke til  Anonymous poster hash: 61ba0...7e6
â„ Min engel â„ Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg fjernet spiralen i slutten av mai, ble gravid i juni. Hadde en sa nĂ„r jeg var 5 uker pĂ„ vei. Ble gravid igjen pĂ„ den neste syklusen i juli og da satt spiren âșïž (Dette var i 2014) Brukte ogsĂ„ egglĂžsningstest for Ă„ ha full kontroll pĂ„ egglĂžsning siden jeg ikke hadde peiling pĂ„ syklusen min etter Ă„ ha hatt spiral i 3 Ă„r. Endret 15. september 2016 av â„ Min engel â„
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ