GĂ„ til innhold

Hvor lang tid tok det for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal pÄ gu til torsdag for og fjerne hormonspiral, gruer meg litt til det, redd for at det skal gjÞre vondt:-/

SÅ begynner tankene og svirre, hvor lang tid vil det ta fþr jeg blir gravid da? Lang tid tok det for deg? 

bekymringene kommer fÞr jeg har tatt ut sprialen, :eeeh:  om SA og vektoppgang, da jeg gikk opp 26kg med fÞrste, og er litt for nÊrme 100 igjen... bare smÄ bagateller heldigvis da. Men engang bekymret, alltid bekymret:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en positiv graviditetstest pÄ dagen 6 uker etter jeg tok ut hormonspiralen. Rakk Ä ha mensen en gang. :)

Anonymous poster hash: 9c5ed...080
Skrevet

Ble gravid etter 8 mÄneder med prÞving. Og da brukte vi egglÞsningstester og vi prÞvde alle kjerringrÄdene som fantes.

Er helt normalt Ă„ ta opp til et Ă„r fĂžr man blir gravid, sĂ„ jeg rĂ„der deg til Ă„ heller innstille deg pĂ„ at det tar tid enn Ă„ tenke at du kanskje er en av di heldige som blir gravid med en gang. Jeg tenkte det ikke kom til Ă„ ta sĂ„ lang tid, sĂ„ for hver mĂ„ned ble det tyngre og tyngre, men herregud all prĂžvetiden var verdt det nĂ„r jeg endelig sĂ„ at det sto gravid pĂ„ testen! Er 22+2 i dag 😊

Anonymous poster hash: 0d77c...876

Skrevet

5 mnd etter jeg tok ut spiralen😁

Anonymous poster hash: 10794...d79

Skrevet

2 mnd etter pilleslutt, men mistet dessverre :( ble gravid igjen 3 mnd etter ma'en og det gikk fint :) lykke til :)

Anonymous poster hash: 61ba0...7e6

Skrevet (endret)

Jeg fjernet spiralen i slutten av mai, ble gravid i juni. Hadde en sa nĂ„r jeg var 5 uker pĂ„ vei. Ble gravid igjen pĂ„ den neste syklusen i juli og da satt spiren â˜ș (Dette var i 2014) Brukte ogsĂ„ egglĂžsningstest for Ă„ ha full kontroll pĂ„ egglĂžsning siden jeg ikke hadde peiling pĂ„ syklusen min etter Ă„ ha hatt spiral i 3 Ă„r.

Endret av ♄ Min engel ♄
Skrevet

FĂžrste forsĂžk :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...