Gå til innhold

Hvor lang tid tok det for deg?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på gu til torsdag for og fjerne hormonspiral, gruer meg litt til det, redd for at det skal gjøre vondt:-/

SÅ begynner tankene og svirre, hvor lang tid vil det ta før jeg blir gravid da? Lang tid tok det for deg? 

bekymringene kommer før jeg har tatt ut sprialen, :eeeh:  om SA og vektoppgang, da jeg gikk opp 26kg med første, og er litt for nærme 100 igjen... bare små bagateller heldigvis da. Men engang bekymret, alltid bekymret:-p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144292307-hvor-lang-tid-tok-det-for-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble gravid etter 8 måneder med prøving. Og da brukte vi eggløsningstester og vi prøvde alle kjerringrådene som fantes.

Er helt normalt å ta opp til et år før man blir gravid, så jeg råder deg til å heller innstille deg på at det tar tid enn å tenke at du kanskje er en av di heldige som blir gravid med en gang. Jeg tenkte det ikke kom til å ta så lang tid, så for hver måned ble det tyngre og tyngre, men herregud all prøvetiden var verdt det når jeg endelig så at det sto gravid på testen! Er 22+2 i dag 😊

Anonymous poster hash: 0d77c...876

Jeg fjernet spiralen i slutten av mai, ble gravid i juni. Hadde en sa når jeg var 5 uker på vei. Ble gravid igjen på den neste syklusen i juli og da satt spiren ☺️ (Dette var i 2014) Brukte også eggløsningstest for å ha full kontroll på eggløsning siden jeg ikke hadde peiling på syklusen min etter å ha hatt spiral i 3 år.

Endret av ♥ Min engel ♥

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...