Gå til innhold

Finnes det virkelig ingen fine vinterparkaser uten ekte pels på hetten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ahkka jakke fra ellos! råfin og varm!! :D

Anonymous poster hash: be56b...ba3

Takk for tips, skal sjekkes ut :-)

Anonymous poster hash: 58a1f...9c2

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk vil ha fuskepels. Skal man først ha pels på hetta bør man ha ekte pels.

Anonymous poster hash: 1f930...d14

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 5ad36...022

Skrevet

Morsomt at dere er såååå i mot pels, men samtidig synes det er helt ok med dun eller ull :D:D

Anonymous poster hash: 8575c...a8d
Skrevet

Helt ærlig så driter jeg i om folk tror jeg har en død mink rundt hodet. Fakta er jo at jakken min etter all sannsynlighet er sydd av ei ti år gammel jente som hadde to jobbmuligheter fra fødselen, manquillaindustrien eller sexindustrien, og som nok snart skal gifte seg, og så oppleve en invalidiserende fødsel.

Og de jeg har snakket med som jobbet i denne industrien, gikk til streik for å få mat uten kakerlakker i, og lov til å gå på do i løpet av 15 timers arbeidsdag. Pluss lønn noe høyere enn den var på 1 dollar om dagen.

Det bryr meg vesentlig mer enn om noen tror jeg har et dødt dyr rundt hodet.

Anonymous poster hash: 0f8af...2de

Det er vel strengt tatt veldig mange klær.... ytterst få klær som er produsert under flotte forhold for arbeideren, og uten barnearbeid. 

Når det er sagt - så du hadde sett det bedre om en 15 åring hadde blitt fratatt jobben han eller hun trengte for å være med å forsørge familien sin? I veldig mange land er det ikke slik at barn jobber FREMFOR å gå på skole. Ofte er alternativene å jobbe eller ikke jobbe. Strengt tatt bedre å da ha en fabrikkjobb fremfor eksempelvis sexsalg. I en perfekt verden ville selvsagt ingen barn arbeidet. Men verden er ikke perfekt.

Skrevet

Morsomt at dere er såååå i mot pels, men samtidig synes det er helt ok med dun eller ull :D:D

Ull? Hva er galt med ull? Mulig dun er fy-fy, det var i så fall nytt for meg - men pels er jo virkelig usselt å gå rundt med.

Skrevet

Helly Hansen har deilige, varme jakker uten ekte pels.

Mener å husker at hun som jobbet på xxl sa til de aldri har ekte pels på jakkene sine. Så de der 😊

Annonse

Skrevet

Helly Hansen har deilige, varme jakker uten ekte pels.

Mener å husker at hun som jobbet på xxl sa til de aldri har ekte pels på jakkene sine. Så de der

Takk for tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...