Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Fornøyd? Godteri har jo blitt svindyrt i norge 😦 Anonymous poster hash: 8f115...4f4
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 Kjempefornøyd. Kjøper cola, capri sonne og snop derfra 👍🏽😊
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Oi, der skal jeg bestille fra 😀🙈 Hvordan er det med toll og frakt?? Anonymous poster hash: 67040...ca4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Det lurer jeg også på Anonymous poster hash: 61a30...afd
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Handler altfor mye derifra! Veldig fornøyd!! Det står godt forklart på siden hvordan man skal handle. Er enormt mange nordmenn som handler der. Anonymous poster hash: 564c2...3ba
Fandens Oldemor Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 Helt greit, men husker jeg ble overrasket over hvor små mange av pakkene var i virkeligheten. Det er selvfølgelig ene og alene min egen feil siden jeg ikke leste tekst, men bare klikket vilt på den den ene etter den andre favoritten.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #10 Skrevet 13. september 2016 Oi, der skal jeg bestille fra 😀🙈 Hvordan er det med toll og frakt?? Anonymous poster hash: 67040...ca4 Klipp/lim fra siden: "FRAKTKOSTNADER TILL NORGE Vår fraktkostnad är i 2 delar (EU frakt och frakt inom Norge via PostNord) för att du skall kunna handla så mycket som möjligt, så billigt som möjligt. EU frakt ligger alltid på 20 SEK, och du kan därför handla hos oss för upp till hela 330 NOK per beställning, utan att tull och moms tillkommer.Frakt inom Norge tillkommer och är beroende av hur mycket dina varor väger.EU frakt påverkas inte av vikt. EU Frakt är frakten från Sverige till NorgeFrakt med Postnord inom Norge räknas INTE med i 350-kronorsregeln. PostNord-frakten beräknas efter hur mycket dina varor väger. Din totala fraktkostnad blir: Frakt mellom 0-12 kg koster nok 59,- Frakt over 12 kg koster nok 126,- Eksempel Varekjøp: 320.- Eu-frak (frakt til svenskegrensen)t: 20,- Total: 340,- Frakt i norge: 39,- Total: 379,-" Du betaler ingenting i toll/moms, da de har lagt inn en kjøpsgrense som gjør at du ikke overstiger tollgrensen på 350,-. Anonymous poster hash: 79d0b...4d2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Kjempefornøyd! Men ikke kjøp løse kinderegg (heter noe annet), det blir bare helt knust i småbiter. Anonymous poster hash: 42f2f...9c7
larajensen Skrevet 6. oktober 2016 #12 Skrevet 6. oktober 2016 LASmega er en tysk nettbutikk hvor du kan bestille dagligvarer på nett og godteri fra Tyskland for opp til 350 NOK, uten å betale verken moms eller toll.Hos LASmega.com får du tyske priser på dagligvarer, drikkevarer og godteri. Du finner godteri som tyggegummi, brus, iste, drops og en enorm mengde godteri i løs vekt. Handler du under den Norske tollgrensen så slipper du å fortolle godteriet ditt. Du får godteriene dine raskt levert og du kan betale med VISA og Mastercard.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2017 #13 Skrevet 23. august 2017 Vet at det er en gammel tråd, men jeg må bare få berømme MaxGodis for hvor utrolig fornøyd jeg er med dem! Har kjøpt opptil flere ganger nå, og den ene gangen jeg fikk en chipspose som hadde åpnet seg, sendte jeg en kjapp mail til dem. Fikk svar innen to timer med en beklagelse, refundert prisen for chipsposen, og gitt en rabattkode i tillegg! Alt i alt; kjapp levering, meget gode priser og en super kundeservice. Tommel opp! Anonymkode: 224b6...88a
oslofrk Skrevet 24. august 2017 #14 Skrevet 24. august 2017 Ikke kjøp folkens! Ingen av oss bør bli feitere nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå