Gå til innhold

Gi en liten gave til lillesøster av konfirmant...Litt rart eller koselig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke gjort det. Det er konfirmantens dag. Hennes dag kommer vel også etterhvert. Gi den i smug sier du, tror du ikke de andre i familien får vite det? Tanken er god den, men det kommer feil ut.

Anonymous poster hash: 032ad...274

Hun får sin tur, dette er konfirmantens dag. At hun er stille og forsiktig er vel ingen relevans til at hun skal få gave på noen andres " store dag"?

Anonymous poster hash: d09ab...03a

Nei, nei, nei. Du kan gi henne gave hvilken som helst annen dag, men ikke på konfirmantens dag, uansett hvor stille og følsom hun er. Hvorfor skulle det forresten være en grunn til å gi gave?

Anonymous poster hash: 677d5...a4e

Annonse

Gi en gave! Det er aldri feil med kjærlighet og gode energier. Det gjør vel ikke konfirmantens dag mindre spesiell? Bare vær raus du. Det kommer du langt med💜💜💜

Anonymous poster hash: 14703...777

Gi en gave! Det er aldri feil med kjærlighet og gode energier. Det gjør vel ikke konfirmantens dag mindre spesiell? Bare vær raus du. Det kommer du langt med

Ser ut som det bare er du og jeg som synes det er en fin ide. :sjarmor:

hi

Anonymous poster hash: 83286...f70

Hvor gammel er hun ? Helt i orden å gi en liten ting

Anonymous poster hash: 618ef...ab3

Hun er 12 år. Tenkte ikke akkurat å legge det på gavebordet da, men gi en liten gave i "smug". 

hi

Annonse

Da regner jeg med at den eldste skal få gave når lillesøster konfirmerer seg. Ellers avslører tante at hun liker lillesøster best, og det er ikke så gøy for eldste.

Her er det ingen forskjell! Det lover jeg deg! Er VELDIG glad i begge. De får gaver av meg omtrent på kronen likt.

hi

Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor hun skal få en gave på søsterens store dag? Fordi hun er stille og beskjeden? Koselig med gaver, for all del, men hvorfor på konfirmasjonsdagen til søsteren? Syns det er veldig rart.

Anonymous poster hash: 677d5...a4e

Her er det ingen forskjell! Det lover jeg deg! Er VELDIG glad i begge. De får gaver av meg omtrent på kronen likt.

hi

Det var bra, det hørtes ut som du var litt ekstra svak for den stille og følsomme. Jeg ville ikke gitt gave på konfirmasjonsdagen til eldste, særlig ikke når yngste er 12. Det er maks to år til hun får sin store dag (om hun vil), og hun er stor nok til å vite at det er hver sin tur.

Å gi i smug blir bare enda dummere ( hvisker). "Pssst, Ida, kom bort hit litt, Her har du en gave siden storesøster får gaver i dag, men ikke si det til noen, ok".

Å gi i smug blir bare enda dummere ( hvisker). "Pssst, Ida, kom bort hit litt, Her har du en gave siden storesøster får gaver i dag, men ikke si det til noen, ok".

Du ser at jeg har skrevet "smug" med gåseøyne, ikke sant?

Det er altså en mellomting mellom å legge en liten ting på gavebordet og gjøre det så ingen ser det.

Men nok om det. Jeg har fått de tlb.mld. jeg spurte etter, så avslutter tråden.

hi

Du ser at jeg har skrevet "smug" med gåseøyne, ikke sant?

Det er altså en mellomting mellom å legge en liten ting på gavebordet og gjøre det så ingen ser det.

Men nok om det. Jeg har fått de tlb.mld. jeg spurte etter, så avslutter tråden.

hi

Hva har du bestemt deg for å gjøre da?

Anonymous poster hash: 7a6d8...c10

Gi en gave! Det er aldri feil med kjærlighet og gode energier. Det gjør vel ikke konfirmantens dag mindre spesiell? Bare vær raus du. Det kommer du langt med💜💜💜

Enig med deg😊

Anonymous poster hash: bfa12...570

Så koselig tenker jeg 😊 men så er jeg er også veldig glad i å kjøpe gaver, å har ofte med en liten ting om jeg skal på besøk til både venner, tantebarn og foreldre ☺

Anonymous poster hash: 11894...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...