Gå til innhold

Mye bedre og mindre mage etter en uke uten brød...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er helt elendig på kosthold og aner ikke hva jeg skal erstatte brødmåltidene med. Trenger noe som er enkeltbog kjapt å lage.

Anonymous poster hash: 1a981...ecc

Skrevet

Eggewraps? :) Sunt og godt.

Anonymous poster hash: b4a95...a2b
Skrevet

Jeg har sluttet helt med brød og har erstattet det med rugsprø. Magen er mye bedre.

Skrevet

Jeg liker ikke dietter som tar bort viktige matvarer som brød, potet, melk osv. Så lenge det ikke er allergier i bildet synes jeg det er tøvete. 

Anonymous poster hash: 46111...f9c
Skrevet

Jeg byttet ut brød med knekkebrød for noen år siden og er mye bedre i magen, mye mindre luftsmerter og mindre oppblåst.

Skrevet

Knakkebrød. Jeg spiser knapt nok brød lenger, har stort sett byttet det ut med hjemmebakt knekkebrød.

Anonymous poster hash: 5c9e1...d70
Skrevet

Jeg liker ikke dietter som tar bort viktige matvarer som brød, potet, melk osv. Så lenge det ikke er allergier i bildet synes jeg det er tøvete.

Unnskyld meg, men ...😳😂😂

Anonymous poster hash: 0f942...35b

Skrevet

Jeg har hveteintoleranse, altså ingen allergi, men jeg blir veldig oppblåst og får diaré pm jeg har i meg noe særlig hvete

Jeg tåler fint knekkebrød, husman går det mye i her

Jeg tåler også fint havregryn, så til frokost spiser jeg yoghurt med havregryn og litt bær i

Anonymous poster hash: 12433...763

Skrevet

Hva du mener spiller egentlig veldig liten rolle. I tillegg så vet du ikke hva di snakker om.

Anonymous poster hash: 37f49...f9e

Skrevet

Jeg spiller nesten heller ikke brød. Spiser endel knekkebrød, eggerøre, omelett eller salat

Skrevet

Hva du mener spiller egentlig veldig liten rolle. I tillegg så vet du ikke hva di snakker om.

*du*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...