Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #26 Skrevet 12. september 2016 Det har jo ingen verdens ting med rasisme å gjøre. Det er intoleranse for andre mennerskers religion. Og vanligvis er det ikke religionen i seg selv som ligger bak, men politiske konflikter. Ikke sikkert nordmenn ville taklet så bra å bo på mottak med tyskere i 1945, heller. Særlig ikke de som hadde opplevd nazistenes grusomheter på nært hold. Anonymous poster hash: 3e523...fc6 Så det er ikke rasisme fordi de tilhører samme religion men bare feil retning? Men siden mange etniske nordmenn ikke liker islam så er man rasist? Hvor er logikken ? Islam er ikke kun en religion....den er en politisk "retning". Sorry klarer virkelig ikke å ordlegge meg godt idag alle ord er borte fra mitt vokabular. Anonymous poster hash: 34986...437
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #27 Skrevet 12. september 2016 Hun er jo ikke muslim engang 😂 110% norsk som er ute etter oppmerksomhet og penger 👍🏻 Dagen etterpå var jo venninna i VG ang sextrakasering... Anonymous poster hash: 63918...7cd Du vet det at man kan være 100% norsk og muslim? Å være muslim har mer med religiøs tilknytning enn etnisitet. Anonymous poster hash: 4caed...067
Mrs. Kaizer Skrevet 12. september 2016 #28 Skrevet 12. september 2016 Jeg lurer mer på hvorfor hun skal farge håret når hun alikevel dekker det til med hijaben? Samme hva farge hun har på håret, ingen som ser det likevel...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #29 Skrevet 12. september 2016 Jeg lurer mer på hvorfor hun skal farge håret når hun alikevel dekker det til med hijaben? Samme hva farge hun har på håret, ingen som ser det likevel... Venninnene, nære mannlige slektninger og en evt ektemann ser det. Anonymous poster hash: 750d4...30e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #30 Skrevet 12. september 2016 Ja, er inspirert av frisørsaken. Denne dama med hijab har MYE sminke, og er utrolig pen og fristende sant? Synes det er veldig selvmotsigende altså 😮😒 Anonymous poster hash: 1e0c3...be1 Hva som er ok eller ikke ok i en religion vi ikke selv tilhører, er meningsløst å engasjere seg i eller mene noe om. Det blir som tråden her på forumet nylig, hvor en mor som er Jehovas vitne gjerne vil be barn i selskap til sitt barn. Men hun kan ikke kalle det "bursdagsselskap", for det vil ikke sekten godta. Og i den tråden kommer det en masse folk som er "mer katolske enn paven" og doserer om at hun ikke kan lure seg til å holde fest, for det skal jo koste noe å følge en religion! Du kan stille de samme spørsmålene omkring alle trossamfunn. Hvorfor syns ikke-kristne nordmenn det er fint å gifte seg i kirken? Hvorfor vil homofile gifte seg der, når de vet de ikke er velkomne? Hvorfor blir ikke alle katolske kvinner nonner? Hvorfor vil pakistanske jenter bli leger og jurister, når de vet at deres status som religiøse muslimer egentlig forlanger en husmorgjerning av dem? Hvordan kan kristne kvinner forsvare å bruke prevensjon? Hvordan kan praktiserende hinduer forsvare å motta bestikkelser og godta korrupsjon (hvis du drar til India vil du se at det er regelen heller enn unntaket...) Og så videre. Det er utallige gråsoner i religiøs praksis, og det går ikke alltid overens med teorien. Du ser visst ut til å glemme at de som bekjenner seg til en tro alltid er mennesker. Og mennesker er ikke ufeilbarlige. Anonymous poster hash: 08772...653
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #31 Skrevet 13. september 2016 Ja, er inspirert av frisørsaken. Denne dama med hijab har MYE sminke, og er utrolig pen og fristende sant? Synes det er veldig selvmotsigende altså 😮😒 Anonymous poster hash: 1e0c3...be1 Fordi hun bruker ikke hijab for å ikke friste menn. Når det er sagt,mener jeg at det der var alt for mye sminke+hijab= alt for mye ting på hodet! Men men det er min mening. Anonymous poster hash: 0f405...d84
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #32 Skrevet 13. september 2016 Fordi hun bruker ikke hijab for å ikke friste menn. Anonymous poster hash: 0f405...d84 Hvorfor bruker hun hijab da? Anonymous poster hash: 25836...ef7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #33 Skrevet 13. september 2016 Hvorfor bruker hun hijab da? Anonymous poster hash: 25836...ef7 Hun valgte det selv. Hvorfor noen bruker skjorte? I Islam må man kle seg anstendig,det gjelder både for menn og kvinner. Anonymous poster hash: 0f405...d84
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #34 Skrevet 13. september 2016 Reagerer på at du bruker ordet fristende! Så om noen har på seg singlet eller kort skjørt, er det for å være fristende!?? Eller i dette tilfellet, sminke? Wow, hi....... Av alle idiotiske innlegg man leser her inne, så er ditt innlegg oppe på topp ti! Anonymous poster hash: 89ee6...f4f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #35 Skrevet 13. september 2016 Pent sminket var hun iallefall ikke. Og de påtegnede øyenbrynene. Sminkekurs neste Anonymous poster hash: f3712...65f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #36 Skrevet 13. september 2016 Pent sminket var hun iallefall ikke. Og de påtegnede øyenbrynene. Sminkekurs neste Anonymous poster hash: f3712...65f Er det ikke, "more is less", det heter da? Anonymous poster hash: f7757...4aa
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #37 Skrevet 13. september 2016 Er det ikke, "more is less", det heter da? Anonymous poster hash: f7757...4aa Nettopp Anonymous poster hash: f3712...65f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #38 Skrevet 13. september 2016 Du får ta kontakt med henne HI og fortelle henne at hun er en dårlig muslim 😂😂😂 Anonymous poster hash: 7644b...93b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #39 Skrevet 14. september 2016 Haha, herlighet! Det er jo ikke det samme i det hele tatt... Anonymous poster hash: 17d18...aef Nå tror jeg du er så langt inni din egen kultur at du ikke ser den (evt rumpe)... Tror du de kvinnene i Afrika sør for ekvator som går med brysene bare hele dagen ser rart på deg nå og tenker at "det er det samme"? Det er bare i din kultur at det ikke det ikke er det samme. Skal du forstå dette, så må du tenkte utenfor boksen. Anonymous poster hash: 681a4...a99
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #40 Skrevet 14. september 2016 De største rasistene er jo muslimene selv, kan ikke dele asylmottak med de som er " feil type" muslimer og styr Anonymous poster hash: 171f6...a60 Du er klar over at du forhåndsdømmer masse mennersker innfor en gruppe til å være rasister bare fordi de tilhører den gruppen? Er ikke det rasisme? I tillegg argumenterer du med at det er greit fordi "de gjorde det først". Dust. Anonymous poster hash: 681a4...a99
Hjertefru Skrevet 14. september 2016 #41 Skrevet 14. september 2016 (endret) Så det er ikke rasisme fordi de tilhører samme religion men bare feil retning? Men siden mange etniske nordmenn ikke liker islam så er man rasist? Hvor er logikken ? Islam er ikke kun en religion....den er en politisk "retning". Sorry klarer virkelig ikke å ordlegge meg godt idag alle ord er borte fra mitt vokabular. Anonymous poster hash: 34986...437 Du har helt rett. Klart det er rasisme.Etter den nye rasismedefinisjonen er også ihuga ateister som hater kristne rasister. (Og ja, de finnes!) Endret 14. september 2016 av Hjertefru
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #42 Skrevet 14. september 2016 Formålet med hijab er å ikke tiltrekke seg menn sine blikk. Det eneste som står i koranen om det er at man skal trekke sjalet foran sine bryst og se ned om man ser en av det motsatte kjønn og ikke tiltrekke det oppmerksomhet. De fleste konservative muslimer vil mene at det ikke er "hijab" å sminke seg eller gå i tettsittende klær. Mange mener det er bedre å gå i løse klær, ikke sminke seg p ikke dekke håret enn å dekke håret med hijab, men samtidig sminke seg og gå i tettsittende klær. De som bruker hijaben på sistnevnte måte bruker den jo oftest symbolsk, som et kors. "Jeg er muslim". Anonymous poster hash: 2c8e0...246
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #43 Skrevet 14. september 2016 Folk som er rasister har jeg null respekt for. Håper barnevernet får høre om deg. For barn skal ikke trenge å vokse opp med rasister til foreldre. Anonymous poster hash: f7757...4aa så islam er en rase, altså? Anonymous poster hash: b742c...aaf
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #44 Skrevet 14. september 2016 Jeg er kristen sammen en muslim. Han er imot hijab, og går aldri i moské. Eksen hans begynte med hijab og ville ha han i moské. Han skilte seg. Ikke alle muslimer er sånn media vil ha det til, min gleder seg til juleribba. Anonymous poster hash: cdb64...dcf
Anonym bruker Skrevet 14. september 2016 #45 Skrevet 14. september 2016 Reagerer på at du bruker ordet fristende! Så om noen har på seg singlet eller kort skjørt, er det for å være fristende!?? Eller i dette tilfellet, sminke? Wow, hi....... Av alle idiotiske innlegg man leser her inne, så er ditt innlegg oppe på topp ti! Anonymous poster hash: 89ee6...f4f 👏 Jeg bruker kort skjørt og mye sminke. Frister menn til hva da?? Anonymous poster hash: 80ced...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå