Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Ja, er inspirert av frisørsaken. Denne dama med hijab har MYE sminke, og er utrolig pen og fristende sant? Synes det er veldig selvmotsigende altså 😮😒 Anonymous poster hash: 1e0c3...be1
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Hvorfor dekker du til brystene dine, samtidig som du gjerne bruker klær med utringning og smykker for å dra blikket mot kløfta? Du ser at det blir litt det samme? Evt bukser som er fine over rumpa, samtidig som man jo er godt tildekket. Anonymous poster hash: b2e98...d71
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Ja, er inspirert av frisørsaken. Denne dama med hijab har MYE sminke, og er utrolig pen og fristende sant? Synes det er veldig selvmotsigende altså 😮😒 Anonymous poster hash: 1e0c3...be1 Kvinner som frivillig konverterer til islam har jeg null respekt for, null. Anonymous poster hash: a3c32...16e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Jeg synes hun er pen, men ikke sminken. Hun kunne ha roet seg litt med sminken. Men hvorfor hun har sminke? For å føle seg pen. Trenger ikke være overfor andre menn hun vil være pen. Hender jeg sminker meg når jeg skal til venninner. Ikke fordi jeg vil friste noen, jeg er hetero. Men fordi jeg vil være pen. Anonymous poster hash: f7757...4aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Kvinner som frivillig konverterer til islam har jeg null respekt for, null. Anonymous poster hash: a3c32...16e Folk som er rasister har jeg null respekt for. Håper barnevernet får høre om deg. For barn skal ikke trenge å vokse opp med rasister til foreldre. Anonymous poster hash: f7757...4aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Ja, er inspirert av frisørsaken. Denne dama med hijab har MYE sminke, og er utrolig pen og fristende sant? Synes det er veldig selvmotsigende altså Anonymous poster hash: 1e0c3...be1 Hijab og sånt er vel ikke hverken logisk eller veldig gjennomtenkt? Så det ER jo fullstendig selvmotsigende! De burde jo ikke sminke av sånn da. Anonymous poster hash: 17d18...aef
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Hvorfor dekker du til brystene dine, samtidig som du gjerne bruker klær med utringning og smykker for å dra blikket mot kløfta? Du ser at det blir litt det samme? Evt bukser som er fine over rumpa, samtidig som man jo er godt tildekket. Anonymous poster hash: b2e98...d71 Haha, herlighet! Det er jo ikke det samme i det hele tatt... Anonymous poster hash: 17d18...aef
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Folk som er rasister har jeg null respekt for. Håper barnevernet får høre om deg. For barn skal ikke trenge å vokse opp med rasister til foreldre. Anonymous poster hash: f7757...4aa Vet du hva en rasist er? Anonymous poster hash: a3c32...16e
SerenaSparrow Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 (endret) Hun må jo få sminke seg som hun selv vil. Det har med å føle seg vel. Jeg sminker meg for at jeg skal føle meg pen, ikke for at andre skal få noe fint å se på... Endret 12. september 2016 av SerenaSparrow
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Folk som er rasister har jeg null respekt for. Håper barnevernet får høre om deg. For barn skal ikke trenge å vokse opp med rasister til foreldre. Anonymous poster hash: f7757...4aa Det har ingenting med å være rasist å gjøre. Nå må man slutte å bruke rasistbegrepet så løst. Jeg har en i familien som konverterte og skjønner ikke hvorfor. Hun var ei flott jente og sterk. Nå er hun ingenting lenger. Får ikke lov å gjøre noe kan ikke ytre sine meninger. Og det har ingentkng med rasisme å gjøre. Men har mistet respekten jeg hadde for henne at hun gjør det frivillig. Kastet bort friheten hun er vokst opp med. Anonymous poster hash: 34986...437
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Vet du hva en rasist er? Anonymous poster hash: a3c32...16e Ei sånn som har rasistiske holdninger. Som f.eks. hater muslimer, ikke fordi de "tilber feil gud", men fordi vedkommende hater en folkegruppe og mange muslimer hører til denne folkegruppen. Derfor hater hun muslimer. Anonymous poster hash: f7757...4aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Det har ingenting med å være rasist å gjøre. Nå må man slutte å bruke rasistbegrepet så løst. Jeg har en i familien som konverterte og skjønner ikke hvorfor. Hun var ei flott jente og sterk. Nå er hun ingenting lenger. Får ikke lov å gjøre noe kan ikke ytre sine meninger. Og det har ingentkng med rasisme å gjøre. Men har mistet respekten jeg hadde for henne at hun gjør det frivillig. Kastet bort friheten hun er vokst opp med. Anonymous poster hash: 34986...437 Du vet at det ikke er automatisk likhetstegn mellom det å være muslim å det å være underkuet??? Anonymous poster hash: 7fb31...461
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 Du vet at det ikke er automatisk likhetstegn mellom det å være muslim å det å være underkuet??? Anonymous poster hash: 7fb31...461 Fullstendig klar over det. Men i denne saken er det det. Men det betyr ikke at man er rasist hvis man ikke respekterer de som har konvertert. Anonymous poster hash: 34986...437
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 Snakket med noen muslimske venner ang dette og de sa at sammen med stedet det står om hijab så står det at man ikke skal sminke seg, evt kan man bruke litt kullstift rundt øynene men ikke mer enn det. Anonymous poster hash: b5353...ea6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 Snakket med noen muslimske venner ang dette og de sa at sammen med stedet det står om hijab så står det at man ikke skal sminke seg, evt kan man bruke litt kullstift rundt øynene men ikke mer enn det. Anonymous poster hash: b5353...ea6 Er det ikke nok med det moralpolitiet som vanker på Grønland? Skal vi ha dere her også? Anonymous poster hash: f7757...4aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #16 Skrevet 12. september 2016 Usikker på hvor Grønland er, men dette var helt løst snakk for flere år siden.. Er ikke politi mot noen, fortalte bare hva de som er muslimer selv sa. Jeg gir blank i om folk sminker seg eller ikke.. Anonymous poster hash: b5353...ea6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #17 Skrevet 12. september 2016 Haha, herlighet! Det er jo ikke det samme i det hele tatt... Anonymous poster hash: 17d18...aef Det er akkurat det samme. Ulike kulturer har ulik tradisjon på hva man "må" skjule. Det er egentlig ikke noen større grunn til å dekke brystbenet enn håret. Anonymous poster hash: dc84c...a31
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #18 Skrevet 12. september 2016 Hun er jo ikke muslim engang 😂 110% norsk som er ute etter oppmerksomhet og penger 👍🏻 Dagen etterpå var jo venninna i VG ang sextrakasering... Anonymous poster hash: 63918...7cd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #19 Skrevet 12. september 2016 Kvinner som frivillig konverterer til islam har jeg null respekt for, null. Anonymous poster hash: a3c32...16e Da er du en kunnskapsløs dust. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: 3e523...fc6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #20 Skrevet 12. september 2016 Folk som er rasister har jeg null respekt for. Håper barnevernet får høre om deg. For barn skal ikke trenge å vokse opp med rasister til foreldre. Anonymous poster hash: f7757...4aa De største rasistene er jo muslimene selv, kan ikke dele asylmottak med de som er " feil type" muslimer og styr Anonymous poster hash: 171f6...a60
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #21 Skrevet 12. september 2016 De største rasistene er jo muslimene selv, kan ikke dele asylmottak med de som er " feil type" muslimer og styr Anonymous poster hash: 171f6...a60 Det har jo ingen verdens ting med rasisme å gjøre. Det er intoleranse for andre mennerskers religion. Og vanligvis er det ikke religionen i seg selv som ligger bak, men politiske konflikter. Ikke sikkert nordmenn ville taklet så bra å bo på mottak med tyskere i 1945, heller. Særlig ikke de som hadde opplevd nazistenes grusomheter på nært hold. Anonymous poster hash: 3e523...fc6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #22 Skrevet 12. september 2016 Hi her, ble opptatt ned ungene og husarbeid. Jeg er for at hun selv skal bestemme, synes bare det er noe som ikke stemmer når formålet med å dekke seg til er å ikke skal oppfattes som sexy for det motsatte kjønn, og ansiktet sminkes sexy. For hun sminker ikke bare litt for å se normal ut, hun har på mye og ser jo veldig fristende ut. For meg virker det derfor som at hun går med hijab for å skille seg ut, og få oppmerksomhet. Nydelige jenta skulle da heller vært normal! Anonymous poster hash: 1e0c3...be1
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #23 Skrevet 12. september 2016 Det har vel med hva som er tillatt i kulturen. Jeg hørte ei gang om ortodokse kristne (ikke i Norge) der de måtte dekke til armene. De hadde allikevel korte skjørt og utringning. Anonymous poster hash: 750d4...30e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #24 Skrevet 12. september 2016 Hva med at muslimene bare holder seg i de muslimske landene og så holder vi oss her. Problem solved. Anonymous poster hash: c884d...f06
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #25 Skrevet 12. september 2016 Hva med at muslimene bare holder seg i de muslimske landene og så holder vi oss her. Problem solved. Anonymous poster hash: c884d...f06 Dama er jo helnorsk Anonymous poster hash: 80ced...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå