Ophiophagus Hannah Skrevet 12. september 2016 #26 Skrevet 12. september 2016 Ja. Selskap med familien. Med venner blir det litt mer uformelt. Ut og spise, eller ta noen øl.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2016 #27 Skrevet 12. september 2016 Ja mannen og jeg feirer sammen 😊 Ser på det som en fin anledning til å treffe de i familien jeg ikke treffer ukentlig ☺
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #28 Skrevet 12. september 2016 Feirer med mannen og ungene. Ikke andre. Anonymous poster hash: 8df77...0c8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #29 Skrevet 12. september 2016 Ja her feirer vi både stort og smått. :-) Anonymous poster hash: 0c441...120
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #30 Skrevet 12. september 2016 Vi har kake og god middag med mine foreldre of søsken, og mannen min og barna. Akkurat passe intimt og koselig:) Anonymous poster hash: 06b8b...dc0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #31 Skrevet 12. september 2016 Feirer ikke min nei. Min dag er så inneklemt blant de andre sine, så jeg lar den gå forbi i stillhet. Blir fort for mange bursdager.. Blir en mini-feiring med bare barna og mannen. Men må innrømme at jeg syntes det var litt sårt at ingen husket 40 årsdagen min. Fikk en sms og den var fra mamma, hadde faktisk forventet å få både telefoner og gaver fra både min familie og svigerfamilien. Absolutt alle andre i begge familiene har fått 40års gave utenom meg. Anonymous poster hash: 9eaee...69d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #32 Skrevet 12. september 2016 Nope, ikke her. Har sluttet å feire barnet bursdag for familie men han får for venner. Familien har ikke tid og det min, broren min drar heller på campingvogna enn å komme i en barnebursdag her mens vi prøver å stille bestandig den andre veien og de er tre. Svigerfamilien bor alt for lang unna. Men de er flinke med å ringe og sende meldinger samt bursdagsgaver. Sønnen min fikk ikke bursdagsgave av broren min 2 år på rad. Mens vi gir hele tiden også om vi ikke kommer så er vi på trappa med presang. Anonymous poster hash: c54e0...a94
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #33 Skrevet 12. september 2016 Feirer dere deres egen bursdag med familie og venner? Jeg har valgt siden jeg fikk barn nr to som er født rett etter min bursdag å ikke feire men la barna feire sin. Jeg er ikke opptatt av min egen. Runde tall blir nok feiret. Anonymous poster hash: e3295...695 Ok. Jeg syns jeg fortjener all den hyllest og oppmerksomhet jeg kan få, siden jeg er både en god venn og en snill datter, søster og kone. Så jeg har ingen problemer med å sørge for at min egen bursdag blir feiret vel så grundig som barnas. (Falsk beskjedenhet er ellers mye kleinere enn ekte framfusenhet. Hvis du lurte!) Anonymous poster hash: 4a27e...b46
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #34 Skrevet 12. september 2016 Feirer ikke min nei. Min dag er så inneklemt blant de andre sine, så jeg lar den gå forbi i stillhet. Blir fort for mange bursdager.. Blir en mini-feiring med bare barna og mannen. Men må innrømme at jeg syntes det var litt sårt at ingen husket 40 årsdagen min. Fikk en sms og den var fra mamma, hadde faktisk forventet å få både telefoner og gaver fra både min familie og svigerfamilien. Absolutt alle andre i begge familiene har fått 40års gave utenom meg. Anonymous poster hash: 9eaee...69d Hvis du aldri inviterer til selskap kan du virkelig ikke forvente gave, altså. Da har du jo selv lagt opp til at det hele skal forbigåes i stillhet. Anonymous poster hash: 4a27e...b46
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #35 Skrevet 13. september 2016 Ja bruker å invitere svigerfamilie og min nærmeste familie. Prøvde å ikke feire et år men jammen kom ikke svigerfamilien uansett😝 Da var det å skynde seg på butikken for å handle is og kaker. Bursdager er store greier på min manns side. Helt vanlig at det er 20'stk på en vanlig bursdag med stort og smått. Anonymous poster hash: 6ae28...cc5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #36 Skrevet 13. september 2016 Ja bruker å invitere svigerfamilie og min nærmeste familie. Prøvde å ikke feire et år men jammen kom ikke svigerfamilien uansett😝 Da var det å skynde seg på butikken for å handle is og kaker. Bursdager er store greier på min manns side. Helt vanlig at det er 20'stk på en vanlig bursdag med stort og smått. Anonymous poster hash: 6ae28...cc5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2016 #37 Skrevet 13. september 2016 Jeg liker å feire men etter jeg ble alene med ungene, økonomien ble stram og hverdagen stresset har jeg bare droppet det. Men det var inntil barna ble 4 og 6 år. Da satte de i gang og organiserte familien, for jeg hadde jo bursdag så klart jeg skulle ha fest! Dvs de forventer at jeg inviterer familien på kaffe og kaker. Da måtte jeg jo det. Men det er mest for barna sine del egentlig. Anonymous poster hash: 5fd75...4a6
Mamma_til_2 Skrevet 13. september 2016 #38 Skrevet 13. september 2016 Jeg og en venninne vi tar hverandre med på jentetur ( helg) når vi har bursdag ellers så blir det litt kake i hjemmet den dagen, har ikke familie annet enn mann og barn så noe storferiring blir det aldri og det er greit😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå