Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Feirer dere deres egen bursdag med familie og venner? Jeg har valgt siden jeg fikk barn nr to som er født rett etter min bursdag å ikke feire men la barna feire sin. Jeg er ikke opptatt av min egen. Runde tall blir nok feiret. Anonymous poster hash: e3295...695
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Nei, det gjør jeg ikke. Synes ikke det er stas å feire meg selv rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Selskap og selskap... Min familie er ganske liten (8 stykk med stort og smått), så vi samles alltid når noen har bursdag. Vi inviterer dem ofte på middag ellers også, så det ville vært unaturlig å ikke gjøre det på bursdagen min. Men noe stort selskap blir det jo ikke, inviterer ikke venner og mannens familie bor på andre siden av landet. Men baker en kake da. Anonymous poster hash: 2761a...544
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Da ungene var mindre feiret vi kun med god middag på de voksnes dager. Nå som ungene er voksne/ungdommer lager vi selskap med middag og kaker. En glimrende anledning til å samle stort og smått. :-) Anonymous poster hash: ae6e6...e75
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Nei sluttet å feire da jeg ble 20 år. Hender jeg har bedt et par venninner på vin og bytur men har aldri hatt interesse av kaffe og kaker med foreldre,svigers og besteforeldre samt tanter på alle kanter. Svigers har det samt barna våre og det holder i massevis. Svigermor pleide å arrangere det for samboer før men når han rundet 30 så sa jeg at nok er nok. Anonymous poster hash: eedc3...0aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Inviterer mine søsken. Anonymous poster hash: c5a31...a5e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 Nei. Familien(e) mine takler ikke hverandre, så da gidder ikke jeg å styre til noe som blir veldig pinlig.... Sluttet med dette når jeg var 19. Dere kan tro det er SÅ GØY når voksne mennesker ikke takler hverandre i barnebursdag til barna våre. Så da later de som de ikke kan komme, og kommer plutselig en helt annen dag. Vi feirer min og min manns bursdag hjemme bare kjernefamilien da! Anonymous poster hash: 1e497...920
Luksusdyret Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 Ja, absolutt. Jeg nekter å ha et kjipt liv uten feiringer bare fordi jeg er voksen. Mange sier at de ikke gir hverandre julegaver og ikke feirer bursdag, fordi det er for barn. Hvorfor er det uviktig for oss voksne da? Jeg er i tillegg avholds, så har ikke "voksenfeiringer" som erstatter bursdager og julefeiring. Baker en kake, og eldste bruker å kjøpe gave til meg for egne ukepenger - og skikkelig stolt av det!
Luksusdyret Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 Nei sluttet å feire da jeg ble 20 år. Hender jeg har bedt et par venninner på vin og bytur men har aldri hatt interesse av kaffe og kaker med foreldre,svigers og besteforeldre samt tanter på alle kanter. Svigers har det samt barna våre og det holder i massevis. Svigermor pleide å arrangere det for samboer før men når han rundet 30 så sa jeg at nok er nok. Anonymous poster hash: eedc3...0aa DU nekter samboer å feire bursdag? Spesielt...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Nei. Orker ikke rundvaske huset og stå på pinne for å lage mat for å be svigerfamilien over. Da tar jeg heller med meg en flaske vin i badekaret. Anonymous poster hash: 5522e...9f3
Snøfnugget Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Både jeg og mannen har begynt å feire bursdag med familie etter vi fikk barn. En fin anledning til å møtes rett og slett. Feirer ikke med venner.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Selvfølgelig. Mine foreldre og søsken ned familie og mannens foreldre og søsken med familie kommer på kaffe, kaker og hyggelig samvær Anonymous poster hash: cd3a0...5fa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 DU nekter samboer å feire bursdag? Spesielt... Nei jeg nekter han ikke. Jeg sa at nå må det bli slutt på at svigermor arrangerer familiebursdag for han hvert år. Han har vært for feig til å si dette selv så han ble bare lettet når jeg tok det opp. Han har ingen interesse selv i å feire bursdagen sin med foreldre, besteforeldre tanter osv. Han tar heller noen øl med kamerater. Anonymous poster hash: eedc3...0aa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 Ja, i min familie feirer vi alle, både store og små, med utvidet familieselskaper. Anonymous poster hash: 83a2d...c82
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 Nei, jeg orker ikke. Her har alle tre ungene bursdag innenfor en 2 måneders periode og min bursdag er midt i disse. Det er nok bursdager og jeg orker rett og slett ikke lage i stand enda flere selskaper. Jeg får frokost på sengen og gave og kort. Det er nok. Når jeg blir 40 år skal jeg lage stor fest:) Anonymous poster hash: 65d01...479
Miss Chocolate Skrevet 12. september 2016 #16 Skrevet 12. september 2016 Jeg ser på bursdager, både egne og andres, som en mulighet til å lage litt fest, samles og ha det hyggelig, så feirer gjerne både egen bursdag, min manns og alle andres!😍😍🎉🎉🎉 Forventer ikke gave eller at andre skal bidra med noe.
TPK Skrevet 12. september 2016 #17 Skrevet 12. september 2016 Eldste har bursdag nesten samtidig som jeg så vi feirer samlet med familien (besteforeldre, tanter,onkler). Vennefest har vi bare på runde og halvrunde dager.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #18 Skrevet 12. september 2016 Har bursdag om sommeren, og inviterer gjerne til grilling om været er fint. Anonymous poster hash: dc55a...9a8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #19 Skrevet 12. september 2016 Nei. Jeg sluttet tidlig med barneselskap siden jeg ikke er glad i å være midtpungtet. Eneste var meg og noen kompiser som laget kake på kjøkkenet. Min bursdag, da hadde vi en grunn til å bake og mammarydda opp. Men disse var jeg alltid med, pyntet oss aldri eller noe. Bakte og spiste kake sammen, jeg må vel ha startet i 3klasse med dette tror jeg. Så har bare hatt voksenselskap etter det. Når keg fikk barn kuttet jeg ut voksenselskap også, siden vi er så mange som har bursdag i mnd jeg er født og starten av mnd etter. Tror jeg kom frem til 12stk i nær familie, altså de vi går i bursdager til hverandre. Jeg syns det er fantastisk å slippe min egen bursdag, og greit å slippe så mange bursdager. Er bare en onkel av ungene som feirer sin bursdag, han har ingen barn så det blir litt annet. Hadde jeg likt bursdag hadde jeg nok hatt en vennebursdag uten barn, siden vi ser familien nok i bursdager disse mnd. Føler vi renner huset ned hos hverandre selv om vi har kuttet ut voksenbirsdagene. Gaveutveksling skjer i ungenes bursdag, vi gir hverandre gavene men åper de ikke der. Det gjør vi hjemme på bursdagen vår. Anonymous poster hash: cdcb8...1e9
sug lut Skrevet 12. september 2016 #20 Skrevet 12. september 2016 (endret) Klart jeg feirer! Alt annet ville vært stusselig. Endret 12. september 2016 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #21 Skrevet 12. september 2016 Ja, her feirer vi både voksne og barn når det er bursdag:) Da inviterer vi familie til middag og kaker. Kjempetrivelig å samles alle sammen:) Anonymous poster hash: 1e710...12c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #22 Skrevet 12. september 2016 Nei, jeg syns det er en uting. Vi har det så pass travelt at det holder lenge med barnebursdager, men til min store frustrasjon, forstår ikke min uføre søster det. For hun syns det er såååå koselig. Anonymous poster hash: aae12...dce
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #23 Skrevet 12. september 2016 Ja, inviterer familien på middag, kaffe og kaker. Anonymous poster hash: 83a0b...0b9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2016 #24 Skrevet 12. september 2016 Vi feirer både min og mannens bursdager med nærmeste familie og gaver. Det er jo alltid hyggelig med litt fest i hverdagen. Nå har vi begge fylt 40, og da har vi hatt større feiringer. Anonymous poster hash: ce63a...1b0
Daquiry Skrevet 12. september 2016 #25 Skrevet 12. september 2016 Jepp! Både med familie og med venner, livet er for kort til å ikke kose seg når man har muligheten😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå