Gå til innhold

IKM veke 41 ❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vært oppe sikkert 10 turer og tisset i natt... jeg blir kvalm plutselig av mat eller ting som ikke har brydd meg tidligere og mye lut i magen... 2 uker siden eggløsning nå.. er det håp at vi traff på første

Hvis det er 2 uker siden eggløsning, så vil en graviditetstest gi svar i dag :)

Alle mine positive tanker som kom med blod i eggløsningsslim(som tegn på ekstra fruktbarhet?) forsvant da jeg ble slått ut av ørebetennelse, bihulebetennelse og kanskje også halsbetennelse :( Legen sa det skal godt gjøres at kroppen klarer å lage barn når den kjemper mot betennelser og feberen raser. Har ingen tester hjemme og føler ikke lyst til å teste heller. Enn så lenge holder jeg senga og trør i meg medisiner.

Alle mine positive tanker som kom med blod i eggløsningsslim(som tegn på ekstra fruktbarhet?) forsvant da jeg ble slått ut av ørebetennelse, bihulebetennelse og kanskje også halsbetennelse :( Legen sa det skal godt gjøres at kroppen klarer å lage barn når den kjemper mot betennelser og feberen raser. Har ingen tester hjemme og føler ikke lyst til å teste heller. Enn så lenge holder jeg senga og trør i meg medisiner.

God bedring :)

Føler jeg har gitt opp litt :( tror mensen kommer denne gangen også :(

Jeg prøvde i 5 nesten 6 år før tvillingene kom. Så føler at det vil ta lang tid nå, selv med annen mann.

Ikke gi opp! Vi heier på deg  :dagens-rose:  (også tvillinger da, gitt! Nesten som en slags beklagelse for at det tok tid!) :Nikke: Hvor lenge har du prøvd i denne omgangen?

Takk :)

Startet å prøvene 2006/2007. Startet prøverør 2010. Ble gravid april 2012, ved hjelp av pgd. Da kromosomtester dem embryoet før innsetting. Jeg sa jeg ønsker tvillinger, så dem satte inn en gutt og en jente som var kommet like langt i utvikling. 5 dager etter uttak (el) ble dem satt inn. Første pos 12 dpo. Skygge 11 dpo.

Jeg tok ut spiralen i mai, men ikke hatt normal syklus før denne syklusen. (Annen mann nå da.)

Annonse

Min test var negativ, så da kommer nok tr om ikke så altfor lenge Men dette var bare pp1 så satser på neste

Men kan det ikke tenkes at den blir positiv? Synes jeg leser stadig vekk at det kan ta enda lenger tid før det gir positivt utslag på test?

Men kan det ikke tenkes at den blir positiv? Synes jeg leser stadig vekk at det kan ta enda lenger tid før det gir positivt utslag på test?

Det hadde vært veldig gøy! Skal prøve med morgen urin imorgen, men den var veldig negativ i dag hvertfall.

Jeg temper hver morgen, sjekker livmortappen og skriver ned andre ting..

Men i dag tidlig var livmortappen lukket som den har vært etter EL, men nå var den plugget igjen :o Håper håper det er ett embryo som klamrer seg fast :)
9DPO

Endret av sperocredo

Jeg temper hver morgen, sjekker livmortappen og skriver ned andre ting..

Men i dag tidlig var livmortappen lukket som den har vært etter EL, men nå var den plugget igjen :o Håper håper det er ett embryo som klamrer seg fast :)

9DPO

Hvordan sjekker man livmortappen??

Anonymous poster hash: f5bf4...29e

Fører en finger opp i skjeden. Men burde ha gjort det ha gjort det hele syklusen. Du kan lese om det på syklus.info :)

Der står det om hvordan man gjør det og hvordan den normalt er gjennom syklusen.

Åja. Okei. Sjekker ut til neste pp da :)

Anonymous poster hash: f5bf4...29e

Synes også jeg ser blodårene på puppene bedre, og har vært ganske øm litt opp på sidene de siste dagene. I tillegg til at jeg oppblåst og synes det murrer og stikker mer nederst i magen. Nesten som menssmerter. Er 9 dpo i dag. Spennende!

Jeg kjøpte en pakke med CB plus i dag, noen som har erfaring med disse?

Tenkte å vente til mandag eller tirsdag med å prøve en av dem, da er jeg 11-12 dpo. Men jeg har en sånn rfsu-strips igjen, og det kan hende at den ryker i morgen, for jeg er såå spent!

Jeg ønsker oss lykke til! :danse: :danse: :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...