Gå til innhold

IKM veke 41 ❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk det ikke til Solan, lastet ned appen og alt. Men ligger bildet som profil bilde .....hi-hi.....

Hehe.. litt vanskelig å se, bilde blir litt kornete når jeg prøver å zoome inn. Men syns kanskje jeg ser noe der på avstand ja😊 Så gøy!! 😍

Hehe.. litt vanskelig å se, bilde blir litt kornete når jeg prøver å zoome inn. Men syns kanskje jeg ser noe der på avstand ja Så gøy!!

Så gøy. Skal ringe mannen senere idag....lurer på å starte samtalen med "pappp..." eller "tror jeg må kalle deg pappa frem over...". Dette er gøy. Takk for støtten Solan og mass lykke til, til deg.

Annonse

Her skulle jeg hatt IKM enten mandag eller onsdag. (Varierer mellom 23 og 25 dagers syklus.) ømme brystvorter fra ca IKM,ikke ømme brystvorter mer nå,men hele puppen.. mensmurringer innimellom her,men det er minimalt. Ikke antydning til spotting heller.. kjenner meg ikke gravid i det hele tatt og venter på tanta.. tør ikke kjøpe test ennå,for da kommer vel tanta i det jeg venter på resultatet 😂

Herregud! Lurer på om vi har klart det i vår 11 pp, rett før oppstart pergotime! Tatt billigtester- 5 stk. Svaaaak antydning til strek i går tidleg, litt sterkere (veldig svak) på ettermiddagen i går..i dag tidleg svak,men tydleg strek på rfsu sin, HEILT blank strimmel i ettermiddag (på skikkeleg utvatna prøve såg eg (såg jo nesten ut som vatn hehe), Svaaaak strek igjen i kveld... IKM ein plass mellom torsdag og i morgon sidan syklus har variert mellom 25-31 dagar..Ut frå temping trur eg at el var søndag for to veker sidan...burde evt fått sterkere testar no då sikkert? Har kjøpt cb med ukesindikator, er den bortkasta å ta i morgon tidleg tru?? Veit ikkje kor sensitiv den er..På rfsu står det 15..Oi oi..første antydning til streker for oss! Vi er spente! :-)

Regner med TR slår inn for fullt når eg skriver her... 😋 meen eg skulle hatt TR enten fredag eller laurdag (mulig også i dag) testa ikkje etter EL 🙈 men har mest tru på laurdag.

Har sidan fredag spotta litt brunlig utflod. På torsdag var det berre so vidt det viste litt rosa på papiret ein gong.

Har brukt tampong då eg har trudd att TR ville slå ut, men kvar gong eg bytter er tampongen tørr med litt brunlig utflod på tuppen. Tok ein test idag som var negativ. So får vell berre vente på TR, men synst det er litt rart..

Blitt litt testing sidan fredag morgon..som de kan lese om i innlegg over..dagens test med cb gav jo eit tydleg svar!! :-D No håpar vi berre underlegges at spiral vår klarar seg og blir ein baby til slutt! :-)

http://tinypic.com/view.php?pic=3088nl2&s=9

Annonse

Blitt litt testing sidan fredag morgon..som de kan lese om i innlegg over..dagens test med cb gav jo eit tydleg svar!! :-D No håpar vi berre underlegges at spiral vår klarar seg og blir ein baby til slutt! :-)

http://tinypic.com/view.php?pic=3088nl2&s=9

Ups..var visst ein del autokorretur ute å går der i dette innlegget hehe Får visst ikkje redigert det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...