Gå til innhold

IKM veke 41 ❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Haha :P

Kan ikke ha sex for ofte heller, da blir det ikke noen sædceller igjen. Da det tar 72 timer å produsere :P Så har annenher dag :)

Positiv test i 3 dager da. Smilende fjes i 4 dager, var sterkest i går kveld. Så går utifra at EL er i ettermiddag en gang.

Det tar vel 72 dager? Ikke timer? Og det er vel kun ved dårlige svømmere man trenger å hoppe over en dag?

Anonymous poster hash: 0632b...a03

Det tar vel 72 dager? Ikke timer? Og det er vel kun ved dårlige svømmere man trenger å hoppe over en dag?

Anonymous poster hash: 0632b...a03

Ja, det stemmer😊 Ingen grunn til ikke å ha sex hver dag hvis man ikke har fått påvist dårlige svømmere👍

Anonymous poster hash: caa64...d9e

Når begynner man og drikke denne hostesaft alle snakker om rundt på forum her, og evt hvilken er det snakk om?

Jeg begynte første mensdag. Stoppet en dag før el tror jeg (fordi jeg glemte det). Brukte solvipect.

Anonymous poster hash: f5bf4...29e

Er 4/5 dager etter eggeløsnig nå

Fikk litt lyst blod på papiret nån ganger i går.

bare en liten tynn stripe vis dere skjønner.

Har blødd mye denne måneden pga SA

Så håper dette kan bety en festeblødnig,tidligere i måneden har de kommet mye mer.

Noen andre som har fått festeblødnig  nå?

Hadde sist mensen 16.09. Så eggløsning rundt 30/9 vil jeg tro. Ikm rundt torsdag neste uke. Hadde sex fra 27september- 01.oktober. Har ikke hart sex siden lørdag, så håper dette har holdt og eggløsning ikke har vært senere enn det jeg trodde.. hva tror dere? Nå har jeg hvitt tykt kleimete utflod, når var eggløsningen da i forhold til utflodet? 😊

Anonymous poster hash: f890b...2bc

Hadde sist mensen 16.09. Så eggløsning rundt 30/9 vil jeg tro. Ikm rundt torsdag neste uke. Hadde sex fra 27september- 01.oktober. Har ikke hart sex siden lørdag, så håper dette har holdt og eggløsning ikke har vært senere enn det jeg trodde.. hva tror dere? Nå har jeg hvitt tykt kleimete utflod, når var eggløsningen da i forhold til utflodet?

Anonymous poster hash: f890b...2bc

Se etter forandringer på slimet i skjeden. Rett før eggløsningen blir slimet klarere, glattere og kan trekkes i lange tråder. Slimet, som ligner litt på eggehvite, inneholder stoffer som gir næring til sædcellene på veien, sier hun.

Etter eggløsningen forsvinner slimet igjen og erstattes av en mer hvitaktig utflod.

– Når dette skjer, er sjansen for graviditet betydelig redusert, sier hun.

tror du har hatt eggeløsnig for nån dager siden. jeg hadde eggeløsnig rundt da du hadde å fikk tykk hvit utflod 2-3 dager etterpå. Håper de hjalp noe:)

Annonse

La akkurat ut i en annen tråd, men skjønner jo at det er her jeg bør være!

EL 29.09 (iflg app), siste mens begynte 13.09, sist sex på søndag. :Nikke: IKM 13. okt.

Det mystiske er at jeg følte meg helt rar i hele _forrige_ uke, og jeg reagerer aldri på EL vanligvis. Var kvalm hele uka, spydde tom på tirsdagen :sjokkert:  Det varte over helga, og igår var jeg mer stabil igjen (men fortsatt ganske uggen). Samtidig har jeg hatt vondt i hodet og korsryggen, vært veeeldig trøtt, mye på do, treg mage, varm i toppen/kinna, fryser lett, oppblåst og veldig, veldig lettrørt - og det har ikke gitt seg. Igår stakk det flere ganger nederst i magen på venstre side.. Og akkurat nå stikker og murrer det på høyre side.

_Hvis_ kvalmen skulle være et symptom på noe mer kan det stemme med når vi hadde sex uka før der igjen. Og syklusen min har vært helt på jordet før, så heelt umulig er det ikke. Men dog. Negativ test igår (for sikkerhets skyld).

Helt fersk prøver, men har vært gravid én gang før og da gikk det på én prevensjonsglipp (dog skikkelig kjip sammenheng og absolutt ikke ønska)! 

Forferdelig kjipt å måtte vente sånn med å teste/vente på IKM..! Venter gjerne sammen med noen :blomst:

hadde 2 dager med en tynn stripe blod på papiret nån ganger,ca 4/5 dager etter eggeløsnig.

Litt oftere på do å tisser,men kan jo være i hodet mitt:P

Har litt murringer i ryggen og sånne stikkniger ...eller strålinger opp lysken,

hadde bare sex en gang på eggeløsnig..så er jo ikke sikkert d er noe.

men tid vil vise

Ikke noen blødning å se her, men det fortsetter å stikke innimellom. I dag er det som om noen klorer litt fra innsiden. Litt øm i brystene, men ikke mye. Og så er jeg veldig støl i låra. Har sett noen nevne det som symptom på graviditet?

Krysser fingra for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...