Gå til innhold

IKM veke 41 ❤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvd litt forskjellig, hostesaft en mnd. Wild yam en mnd. Då eg vart gravid tok eg berre en kapsel med bidronninggele fram mot eggløsning (endte med SA i veke 5).

Denne mnd tek eg ingenting, har tatt bidronninggele kapsel kvar mnd før men kjøpte ikkje inn nye no når eg gjekk tom. Blir litt lei av å prøve 😅

Annonse

Hvor lenge prøvde dere da når du ble gravid? Hvor lenge siden er d du hadde SA? Kjedelig å høre. Håper det går bra denne gangen! Skjønner godt du blir lei av å prøve..

Er litt nervøs for at det er noe "galt" med meg/han. Jeg og samboer har ikke brukt noe beskyttelse på 2 år. Har ikke gått inn for å bli gravid, og har heller ikke blitt det. Så satser på og håper vi bare ikke har truffet riktig tidligere.

Hvor lenge prøvde dere da når du ble gravid? Hvor lenge siden er d du hadde SA? Kjedelig å høre. Håper det går bra denne gangen! Skjønner godt du blir lei av å prøve..

Er litt nervøs for at det er noe "galt" med meg/han. Jeg og samboer har ikke brukt noe beskyttelse på 2 år. Har ikke gått inn for å bli gravid, og har heller ikke blitt det. Så satser på og håper vi bare ikke har truffet riktig tidligere.

Med de to første ble jeg gravid kjapt. Hadde mensen en gang etter pilleslutt. Denne gangen, 8 år etter minsten, var det visst ikke så lett. Gamle egg kanskje? 🙈 er i PP 4 nå. Snart begynner moroa 😉

Blir med her jeg også! :-) pp3 for meg, IKM 13. Oktober. Skal prøve med eggløsningstester denne måneden.

Jeg er litt usikker på hva som egentlig er første dag i mine menstruasjoner, kanskje noen av dere kan hjelpe meg med dette? Det kommer litt friskt blod en dag, så er det nesten ingenting en dag, før menstruasjonen starter for fullt tredje dag. Jeg har til nå regnet den tredje dagen som starten av menstruasjonen og tenkt at det som kommer første dag er spotting. Men kan spotting være frisk blod eller kun mørkt blod?

Fikk mensen igår og forventer ikm rundt 14.okt jeg også😊. Har dere prøvd grapefruktjuice/hostesaft eller andre kjerringråd? Veldig utålmodig selvom dette bare er pp2...

Anonymous poster hash: f5bf4...29e

Ja har blitt gravid med hostesaft hver gang! Viss jeg ikke har brukt det så har det ikke funka.. 100% sikker på at det funker.

Anonymous poster hash: cf314...ad6

Annonse

Jeg spotter frisk og mørkt blod i 3-4 dager, alt etter som mnd til mnd, men merker godt første mens dag. Endel menssmerter og mye mer blod. Tar ikke med spottedagene når jeg regner til EL

Har kjøpt hostesaft, men herre så vanskelig det er å holde på. Brekker meg hver gang. Tar den en gang om dagen til frokost. Håper d funker for den klarer jeg ikke 😂

Endret av Limaxxx

Samma her ;) denne gangen VET jeg når det skjer, og skal ikke ta tester. Se om jeg blir mindre stressa, og mindre skuffa :)

Håper på mindre stress eg også :) so får en berre sjå, kjenner det er litt deilig å ikkje stresse med eggløsningstester. Forsøker berre å legge inn aksjer annakvar dag no 😊👍

Positiv EL-test i går og i dag(men testet ikke før det fordi vi var bortreist) og blødning i dag. Var bare på papiret og kun på ett dobesøk, men en god del blod innblandet med EL-slim. Aldri opplevd det før!

Siden vi har vært hos svigers i helgen og sykdom i forrige uke har det ikke blitt så mye aksjer, men iallefall i går og i dag, så får vi se om vi får inn noe i morgen også :P

IKM blir nok denne uken, men om det blir 10. eller 12. avhenger av lutealfasen denne gangen.

Blod ved el er bra :) det betyr at man er ekstra fruktbar da Lykke til.

Positiv test i går, negativ i dag :) så da er el i dag.

Å? Har jeg aldri hørt om før! Prøvde å google litt, men siden de første resultatene jeg fikk handlet om sprukne cyster og kreft så sluttet jeg å lese videre, ville ikke vite hehe

Lykke til du også :)

Haha :) har har vært uforklarlig barnløs og vært til ett drøss av spesialister. Så det var en spesialist som sa det til meg, da jeg hadde litt blod i sammenheng me EL.:)

Hvor lenge har dere andre positiv eggløsningstest? Er så lenge siden jeg testet med disse sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...